سلام دیگه اسید فولیک لازم نیست بخوری
همون کافیه
نه تداخل نداره من جفتشو باهم میخوردم
جدی واقعا مشکل ایجاد نمیکنه منک تو آزمایش چن ماه پیشم اسید فولیک خوب بود
ن والا من از ۳ ماه قبل از اقدام خوردم خیلی خوبه
خب خوبه ممنونم روزی دوساشه یا یکی
تداخل ک نداره
ولی خود اینوفولیک دوز بالایی از اسید فولیک داره
من زمانی ک اینوفولیک میخوردم دیگه اسید فولیک رو قطع کردم
البته اینم بگم ک اینوفولیک رو نهایتا تا سه ماه میتونی مصرف کنی
من تا سه ماه قبل بارداریم مصرف کردم خیییلی خوب بود
ولی ب محض اینکه متوجه شدی بارداری باید قطعش کنی
بله ممنونم روزی یه ساشه یا دوتا
خواهش میکنم عزیزم
روزی ی ساشه نیم ساعت قبل از ناهار
سلام نازنینم به روی ماهتون
تداخل ندارد ولی اگر روزی یک ساشه میخورید باید حتما فولیک اسید مجزا مصرف کنید اگر دو ساشه میخورید اینوفولیک کفایت دارد
سلام دکتر عزیز ببخشید من هم از شما سوال میپرسم در پیرو سوال دوستمون دکتر به من هم این ماه اینوفولیک داد روزی یک ساشه ولی گفت دیگه نیاز نیست اسید فولیک مصرف کنی . حالا من هم باید قرص اسید فولیک رو بخورم؟؟؟ اسید فولیک چه فرقی با یودوفولیک داره؟؟؟؟
ممنون دکتر جان
فقط یه سوال دیگه اگه قرص بعد قرص لتروزول آمپول آزادسازی نزنیم ضرر داره؟
خواهش میکنم گل من ، باید 3 روز بعد اتمام لتروزول سونوگرافی بدهید تا درمورد آمپول تصمیم گیری شود ممکن است اگر نزنید کیست تشکیل گردد
خواهش میکنم نازنینم 🌸🌸🩷🌸🌸