سلام دوستان کیا پودر اینو فولیک مصرف کردن و باردار شدن میشه تجربه تون رو بگین 🌹😊
0
1401/07/17
noor 81
من دیروز دکتر بودم گفتم بخرم بخورم؟ گفت مال ایناس که تنبلی شدید دارن
نمیدونم جواب میده یانه دیگه
نمیدونم جواب میده یانه دیگه
0
1401/07/17
سوال کننده
من تنبلی تخمدان خداروشکر ندارم
0
1401/07/17
سوال کننده
ولی رفتم دکتر بهم تجویز کرد یه بسته کاملش ۳۰ شاسه توش هست ولی واسه من ۲۰ شاسه داده گفت هر روز یکی بخورم
0
1401/07/17
سوال کننده
الان یه ۶ ۷ روزی میشه که دارم میخورم
0
1401/07/17
. .
من اینوفولیک و اوابوست خوردم از ۴ پریودی تا ۲۲ پریودی همون ماه هم باردار شدم
0
1401/07/17
. .
۳ ماه اقدام بودم قبلشم ی بارداری پوچ داشتم
1
1401/07/17
سوال کننده
برا من فقط پودر اینو فولیک داد با قرص ویتامین د ۳ دارم میخورم الان ببینم چی میشه دیگه
0
1401/07/17
fatemeh 👨👩👧👦
منم سراولی تنبلی نداشتم پریودمم منظم بود فقط تپل بودم ک بهم اینو داد چند دوره خوردم خوب بود تقویت شدم باردار شدم
0
1401/07/17
سحر بنی رشید
سلام این پودرا و اوابست واسه کوچیک بودن تخم دان خوبه
0
1401/07/17
سحر بنی رشید
یعنی میتونم از داروخانه بگیرم
0
1401/07/17
.... .
ضرری نداره من تنبلی نداشتم دکترم داد
0
1401/07/17
.... .
ویتامین دیگه و تقویت میکنه
0
1401/07/17
سحر بنی رشید
یعنی برای تخم دان کوچیک خوبه یکی از تخم دان ها البته
0
1401/07/17
مامانِ لِنا 🧚♀️
دکتر به منم داده روزی یدونه بخورم
اینو داده با d3
منم ماه اولیه که میخورم
چند روزه شروع کردم
اینو داده با d3
منم ماه اولیه که میخورم
چند روزه شروع کردم
0
1401/07/17
مامانِ لِنا 🧚♀️
شما اشتهات زیاد نشده؟؟
0
1401/07/17
مامانِ لِنا 🧚♀️
من نمیدونم از اینه یا نه
خیلییی گشنهم میشه
خیلییی گشنهم میشه
0
1401/07/17
سوال کننده
الان چند روزه که مصرف میکنی؟
0
1401/07/17
سوال کننده
ن مثله قبلا فرقی ندیدم تو این ۷ روزی که دارم میخورم
0
1401/07/17
سوال کننده
منم اولین باره که دارم مصرف میکنم اینو فولیک با ویتامین د۳
0
1401/07/17
سوال کننده
ویتامین رو بهم گفت هفته ایی یه دونه جمعه ها بخورم پودره هم هر روز نیم ساعت قبل نهار با معده خالی
0
1401/07/17
مامانِ لِنا 🧚♀️
هفت ،هشت روز
0
1401/07/17
سوال کننده
آها
0
1401/07/17
مامانِ لِنا 🧚♀️
به من روزی یه د۳ 1000 داده
پودرم روزی یه دونه
پودرم روزی یه دونه
0
1401/07/17
سوال کننده
برای شما چند شاسه است پودر اینو فولیک
0
1401/07/17
سوال کننده
تو یک بسته ۳۰ شاسه هست ولی واسه من ۲۰ دونه داد
0
1401/07/17
مامانِ لِنا 🧚♀️
نمیدونم شاید از این نیست اما خیلیییییی اشتهام زیاد شده😰
0
1401/07/17
مامانِ لِنا 🧚♀️
سی تا داده بهم
0
1401/07/17
سوال کننده
آها بسته کامل داده بهت
0
1401/07/17
مامانِ لِنا 🧚♀️
آره عزیزم،انشالله این ماه خبر بارداریتو بذاری🥰
1
1401/07/17
سوال کننده
اره ان شاالله باهم دیگه خدا کنه 🤲😔
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



383

