سلام وقتتون بخیر، من سری قبل هم تاپیک زدم خصوصی باهم در مورد رفلاکس صحبت کردیم
متاسفانه دخترم بدتر شده
واقعا دیگه بریدم نمیدونم چه کاری انجام بدم
شیرخشک هم پپتی گرفتم با اچ ا بهش میدم
غذاشو هم به سختی یکم سفت تر میدم ک کلا عق میزنه و سفت دوس نداره
نکسیوم دوبار دومتیدون دوبار میدم
امروز ۸ صب شیر خورد، ساعت ۱۰ ی ذره موز له شده با پودر فسفوویت بهش دادم، قبلا راجع ب این سرلاکه گفته بودم ک ترکیباتش ذرت و سیب زمینی و برنجه
بعد نهار ک خورد، نیم ساعت بعدش بقدری بالا اورد ک تعجب کردم اینهمه چطور تو معدشه، فک کنم شیر ی ماه پیشم تو معدش مونده بود، اصلا انگار هضم نمیکنه هیچیو
قبلا چندبار هویج میدادم ک بالا میاورد و قطعش کردم، چیز دیگه ای ب غذاش اضافه نشده
روغن زیتون و بعضی وقتا روغن افتابگردان مایع تو غذاش میریزم
میوه کلا بهش نمیدم ، ی امروز ی ذره موز دادم فقط
دو روز پیش هم بالا اورد، کلا هر روز بالا میاره هر روز
پرسش (1403/05/12):
بدتر شدن رفلاکس دخترم
155
43
1403/05/12
سوال کننده
0
1403/05/12
سوال کننده
متاسفانه هر دکتری میبرمش فایده نداره، حتی فوق تخصص گوارش هم نتونسته کاری کنه
دکتر خودشم چندماهه نیستش
دکتر خودشم چندماهه نیستش
0
1403/05/12
سوال کننده
دکتر گوارش میگفت هر ساعت ۶۰ تا ۶۰ تا شیر و غذا بهش بده
حالا من دو ساعت یکبار میدادم ولی نمیخورد
کلا میلی نداره ، چه برسه اینکه بخوام هر ساعت ی چیزی بدم بخوره
من ی دختر دیگم دارم و واقعا وقتشو ندارم هر ساعت دستم ب دهن این باشه، تازه با هزار تا مکافات من بهش ی چیزی میدم بخوره
بعضی وقتا ۱۸۰ تا شیر بهش میدم ولی توی نیم ساعت، کم کم میخوره آروغشو میگیرم دوباره بهش میدم
حالا من دو ساعت یکبار میدادم ولی نمیخورد
کلا میلی نداره ، چه برسه اینکه بخوام هر ساعت ی چیزی بدم بخوره
من ی دختر دیگم دارم و واقعا وقتشو ندارم هر ساعت دستم ب دهن این باشه، تازه با هزار تا مکافات من بهش ی چیزی میدم بخوره
بعضی وقتا ۱۸۰ تا شیر بهش میدم ولی توی نیم ساعت، کم کم میخوره آروغشو میگیرم دوباره بهش میدم
0
1403/05/12
سوال کننده
وزنشم ب هزار بدبختی نیم کیلو اضافه کردم ، چندماه ثابت بود، الان تازه شده ۹۲۰۰
0
1403/05/12
پزشک اوما
voice:|~|638582082962907340|~|2024-08|~|0:21
0
1403/05/12
سوال کننده
نه کرمانشاهم عزیزم
0
1403/05/12
سوال کننده
سرلاک رو ی مدت ندادم عزیزم، تغییری نداشت
0
1403/05/12
سوال کننده
الان شیرخشک پپتی ۲ خیلی زیاد گرفتم ، یعنی عوضش کنم؟
0
1403/05/12
سوال کننده
غلظت غذاشون باید به چه صورت باشه؟ مثلا سفت و خامه ای؟ یا مثلا قاشق رو کج کنی تکه تکه بریزه ازش
0
1403/05/12
سوال کننده
و در مورد میوه هم میشه بگید، همه میوه ها ممنوعه؟ مثلا سیب گلابی موز
0
1403/05/12
سوال کننده
محض اطمینان دوباره ۳روز سرلاک رو باز قطع میکنم، ۳ روز کافیه؟
0
1403/05/12
سوال کننده
عزیزم اسم اون دکتری ک تهران هست رو میشه بگید ، شاید بعدا اوردمش
0
1403/05/12
پزشک اوما
voice:|~|638582208914351660|~|2024-08|~|0:29
0
1403/05/12
پزشک اوما
voice:|~|638582209259957580|~|2024-08|~|0:8
0
1403/05/13
پزشک اوما
voice:|~|638582776741809090|~|2024-08|~|0:36
0
1403/05/13
سوال کننده
سلام عزیزم عذر خواهی میکنم
0
1403/05/13
سوال کننده
من درگیر دخترم بودم
0
1403/05/13
سوال کننده
شیرخشک پپتی ۲ یبوستش میکرد بخاطر این با اچ ا قاطی میکردم
0
1403/05/13
سوال کننده
الان پپتی ۲ رو تنها بخوره؟
0
1403/05/13
سوال کننده
یا اینکه کلا ی شیرخشک دیگ
0
1403/05/13
سوال کننده
پیامهاتون برای من نمیاد من باید خودم بیام چک کنم توی اوما ، حتی گزینه رو هم فعال کردم ولی نمیاد
0
1403/05/13
پزشک اوما
voice:|~|638583034203759850|~|2024-08|~|0:51
0
1403/05/13
پزشک اوما
voice:|~|638583034746312490|~|2024-08|~|0:6
0
1403/05/13
پزشک اوما
voice:|~|638583035439208350|~|2024-08|~|0:8
0
1403/05/13
سوال کننده
بله همه تست شده بود ، با شربت منیزیم دستشویی میرفت
0
1403/05/13
سوال کننده
لاکتولوز ندادم خیز
0
1403/05/13
سوال کننده
جدا از رفلاکس ، دخترم هرچیزیو دهنش میزاره ، من هر روز دارم جاروبرقی میکشم ، هر روز دارم تمیزی میکنم ، ولی دختر بزرگترم ۴سالشه اون ممکنه چیزی زمین بریزه و این دختر کوچیکترم دهنش بزاره و عق میزنه و بالا میاره، همین نیم ساعت پیش ی لحظه غفلت من باعث شد نمیدونم از روی زمین چی دهنش گذاشت ک باعث شد کل شیری ک خورده بود رو بالا بیاره
0
1403/05/13
سوال کننده
ی راه حل برای اینم بهم بدید،
0
1403/05/13
سوال کننده
هر روز یا رفلاکسش باعث میشه بالا بیاره، یا اینکه چیزی دهنش بزاره و بالا بیاره ، بخدا خسته م دیگه
0
1403/05/13
سوال کننده
عزیزم اسم کامل دکتر مقدادی رو بهم میگید
0
1403/05/13
پزشک اوما
voice:|~|638583113256190980|~|2024-08|~|0:15
0
1403/05/13
پزشک اوما
voice:|~|638583113567765930|~|2024-08|~|0:39
0
1403/05/13
پزشک اوما
voice:|~|638583114015671240|~|2024-08|~|1:40
0
1403/05/13
سوال کننده
عزیزم من دوتا پاسخ بالا رو نمیتونم بشنوم
0
1403/05/13
سوال کننده
فقط سومی رو شنیدم
0
1403/05/13
پزشک اوما
voice:|~|638583164208594690|~|2024-08|~|0:49
0
1403/05/13
سوال کننده
سری قبل از دکتر پرسیدم گفتن ام سی تی توی سن دخترم دیگ خیلی تاثیری در وزن دهی نداره
0
1403/05/13
سوال کننده
بنظرتون من اچ ا رو قطع کنم ، و فقط پپتی بدم ، چند روز زمان میبره که متوجه بشیم از شیرخشکه؟ یعنی توی چند روز مشخص میشه یا ممکنه یک ماه طول بکشه
0
1403/05/13
سوال کننده
روغن ام سی تی رو داخل غذاش بریزم؟
قبلا داخل شیرخشک میریختم به سختی میخورد بدش میومد
بعد ریختم داخل غذا موقع خوردن ، اونم زیاد دوس نداشت
چطوری بهش بدم؟ حرارت ببینه خراب نمیشه؟
قبلا داخل شیرخشک میریختم به سختی میخورد بدش میومد
بعد ریختم داخل غذا موقع خوردن ، اونم زیاد دوس نداشت
چطوری بهش بدم؟ حرارت ببینه خراب نمیشه؟
0
1403/05/14
پزشک اوما
voice:|~|638583391544090000|~|2024-08|~|0:53
0
1403/05/14
سوال کننده
ممنونم من از امروز پپتی میدم امیدوارم که دخترم خوب بشه
نتیجه رو میام بهتون میگم خیلی لطف کردید
نتیجه رو میام بهتون میگم خیلی لطف کردید
0
1403/05/14
سوال کننده
فقط اینکه آلو و قیسی رو نمیتونم به دخترم بدم؟ برای رفلاکس بده؟
1
1403/05/14
پزشک اوما
voice:|~|638583837453244880|~|2024-08|~|1:6
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




