Ooma
پرسش (1403/05/12):

بدتر شدن رفلاکس دخترم

سلام وقتتون بخیر، من سری قبل هم تاپیک زدم خصوصی باهم در مورد رفلاکس صحبت کردیم
متاسفانه دخترم بدتر شده
واقعا دیگه بریدم نمیدونم چه کاری انجام بدم
شیرخشک هم پپتی گرفتم با اچ ا بهش میدم
غذاشو هم به سختی یکم سفت تر میدم ک کلا عق میزنه و سفت دوس نداره
نکسیوم دوبار دومتیدون دوبار میدم
امروز ۸ صب شیر خورد، ساعت ۱۰ ی ذره موز له شده با پودر فسفوویت بهش دادم، قبلا راجع ب این سرلاکه گفته بودم ک ترکیباتش ذرت و سیب زمینی و برنجه
بعد نهار ک خورد، نیم ساعت بعدش بقدری بالا اورد ک تعجب کردم اینهمه چطور تو معدشه، فک کنم شیر ی ماه پیشم تو معدش مونده بود، اصلا انگار هضم نمیکنه هیچیو
قبلا چندبار هویج میدادم ک بالا میاورد و قطعش کردم، چیز دیگه ای ب غذاش اضافه نشده
روغن زیتون و بعضی وقتا روغن افتابگردان مایع تو غذاش میریزم
میوه کلا بهش نمیدم ، ی امروز ی ذره موز دادم فقط
دو روز پیش هم بالا اورد، کلا هر روز بالا میاره هر روز

متاسفانه هر دکتری میبرمش فایده نداره، حتی فوق تخصص گوارش هم نتونسته کاری کنه
دکتر خودشم چندماهه نیستش
دکتر گوارش میگفت هر ساعت ۶۰ تا ۶۰ تا شیر و غذا بهش بده
حالا من دو ساعت یکبار میدادم ولی نمیخورد
کلا میلی نداره ، چه برسه اینکه بخوام هر ساعت ی چیزی بدم بخوره
من ی دختر دیگم دارم و واقعا وقتشو ندارم هر ساعت دستم ب دهن این باشه، تازه با هزار تا مکافات من بهش ی چیزی میدم بخوره
بعضی وقتا ۱۸۰ تا شیر بهش میدم ولی توی نیم ساعت، کم کم میخوره آروغشو میگیرم دوباره بهش میدم
وزنشم ب هزار بدبختی نیم کیلو اضافه کردم ، چندماه ثابت بود، الان تازه شده ۹۲۰۰
voice:|~|638582082962907340|~|2024-08|~|0:21
نه کرمانشاهم عزیزم
سرلاک رو ی مدت ندادم عزیزم، تغییری نداشت
الان شیرخشک پپتی ۲ خیلی زیاد گرفتم ، یعنی عوضش کنم؟
غلظت غذاشون باید به چه صورت باشه؟ مثلا سفت و خامه ای؟ یا مثلا قاشق رو کج کنی تکه تکه بریزه ازش
و در مورد میوه هم میشه بگید، همه میوه ها ممنوعه؟ مثلا سیب گلابی موز
محض اطمینان دوباره ۳روز سرلاک رو باز قطع میکنم، ۳ روز کافیه؟
عزیزم اسم اون دکتری ک تهران هست رو میشه بگید ، شاید بعدا اوردمش
voice:|~|638582208914351660|~|2024-08|~|0:29
voice:|~|638582209259957580|~|2024-08|~|0:8
voice:|~|638582776741809090|~|2024-08|~|0:36
سلام عزیزم عذر خواهی میکنم
من درگیر دخترم بودم
شیرخشک پپتی ۲ یبوستش میکرد بخاطر این با اچ ا قاطی میکردم
الان پپتی ۲ رو تنها بخوره؟
یا اینکه کلا ی شیرخشک دیگ
پیامهاتون برای من نمیاد من باید خودم بیام چک کنم توی اوما ، حتی گزینه رو هم فعال کردم ولی نمیاد
voice:|~|638583034203759850|~|2024-08|~|0:51
voice:|~|638583034746312490|~|2024-08|~|0:6
voice:|~|638583035439208350|~|2024-08|~|0:8
بله همه تست شده بود ، با شربت منیزیم دستشویی میرفت
لاکتولوز ندادم خیز
جدا از رفلاکس ، دخترم هرچیزیو دهنش میزاره ، من هر روز دارم جاروبرقی میکشم ، هر روز دارم تمیزی میکنم ، ولی دختر بزرگترم ۴سالشه اون ممکنه چیزی زمین بریزه و این دختر کوچیکترم دهنش بزاره و عق میزنه و بالا میاره، همین نیم ساعت پیش ی لحظه غفلت من باعث شد نمیدونم از روی زمین چی دهنش گذاشت ک باعث شد کل شیری ک خورده بود رو بالا بیاره
ی راه حل برای اینم بهم بدید،
هر روز یا رفلاکسش باعث میشه بالا بیاره، یا اینکه چیزی دهنش بزاره و بالا بیاره ، بخدا خسته م دیگه
عزیزم اسم کامل دکتر مقدادی رو بهم میگید
voice:|~|638583113256190980|~|2024-08|~|0:15
voice:|~|638583113567765930|~|2024-08|~|0:39
voice:|~|638583114015671240|~|2024-08|~|1:40
عزیزم من دوتا پاسخ بالا رو نمیتونم بشنوم
فقط سومی رو شنیدم
voice:|~|638583164208594690|~|2024-08|~|0:49
سری قبل از دکتر پرسیدم گفتن ام سی تی توی سن دخترم دیگ خیلی تاثیری در وزن دهی نداره
بنظرتون من اچ ا رو قطع کنم ، و فقط پپتی بدم ، چند روز زمان میبره که متوجه بشیم از شیرخشکه؟ یعنی توی چند روز مشخص میشه یا ممکنه یک ماه طول بکشه
روغن ام سی تی رو داخل غذاش بریزم؟
قبلا داخل شیرخشک میریختم به سختی میخورد بدش میومد
بعد ریختم داخل غذا موقع خوردن ، اونم زیاد دوس نداشت
چطوری بهش بدم؟ حرارت ببینه خراب نمیشه؟
voice:|~|638583391544090000|~|2024-08|~|0:53
ممنونم من از امروز پپتی میدم امیدوارم که دخترم خوب بشه
نتیجه رو میام بهتون میگم خیلی لطف کردید
فقط اینکه آلو و قیسی رو نمیتونم به دخترم بدم؟ برای رفلاکس بده؟
voice:|~|638583837453244880|~|2024-08|~|1:6
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.