سلام دکتر این چیه
0
1403/05/06
سوال کننده
الان دیدم ک سقف دهان دخترم اینجوریه ، سفید دورش ابی
0
1403/05/06
سوال کننده

0
1403/05/06
پزشک اوما
voice:|~|638577153956690910|~|2024-07|~|0:19
0
1403/05/06
سوال کننده
الان ک خوابه
0
1403/05/06
سوال کننده
دکتر شبیه خمیردندون سفیده بدون برجستگی
0
1403/05/06
سوال کننده
اتدازه ی سکه س ، اول فک کردم دستمال کاغذی یا کاغذ چسبیده ، دست ک زدم هیچی نبود
0
1403/05/06
سوال کننده
ممکنه بخاطر رفلاکسش باشه
0
1403/05/06
سوال کننده
ماده غذایی جدید ک ندادم
0
1403/05/06
سوال کننده
اگه اشتباه نکنم چندوقت پیش یه نقطه سفید بود فقط ، مثل جوش
0
1403/05/06
پزشک اوما
voice:|~|638577168264684370|~|2024-07|~|0:17
0
1403/05/06
سوال کننده
برفک خطرناکه؟
0
1403/05/06
سوال کننده
عکس ک واضحه
0
1403/05/06
سوال کننده

0
1403/05/06
سوال کننده
این عکسم دارم
0
1403/05/06
پزشک اوما
voice:|~|638577177319704000|~|2024-07|~|0:14
0
1403/05/06
سوال کننده
نه اصلا بی قرار نیست
0
1403/05/06
سوال کننده
روی زبونش هم هیچی نیست
0
1403/05/06
سوال کننده
البته دکتر دیروز فک کنم کاغذ آبی دهنش گذاشت
0
1403/05/06
سوال کننده
کلا همه چی دهنش میزاره، حالا چند روز پیش و دیروز یادمه ک ی کاغذ که با خودکار و ماژیک ابی بود از دهنش دراوردم
0
1403/05/06
پزشک اوما
voice:|~|638577180053599450|~|2024-07|~|0:13
0
1403/05/06
سوال کننده
ی تکه کاغذ کوچیک
0
1403/05/06
پزشک اوما
voice:|~|638577180330365740|~|2024-07|~|0:43
0
1403/05/06
سوال کننده
نیستاتین؟
0
1403/05/06
پزشک اوما
بله نیستاتین (هر 8 ساعت 5 قطره) ، قطره نیستاتین بده مامان جان تا بخوره و بعد هم روزی سه بار گاز استریل را دور انگشتت بپیچ و به قطره نیستاتین آغشته کن و روی ناحیه درگیر بکش. تا ده دقیقه بعد از این کار شیردهی نداشته باش
اگر از سینه شیر میدی روزی دو تا سه بار دوش بگیر و هر 6 ساعت یکبار در فاصله بین دو شیردهی ، گاز استریل آغشته به نیستاتین رو به نوک هر دو سینه بمال و قبل از شیردهی بشور حتما ❤️
اگر از سینه شیر میدی روزی دو تا سه بار دوش بگیر و هر 6 ساعت یکبار در فاصله بین دو شیردهی ، گاز استریل آغشته به نیستاتین رو به نوک هر دو سینه بمال و قبل از شیردهی بشور حتما ❤️
0
1403/05/06
سوال کننده
دکتر ی سوال هم درباره رفلاکس داشتم میشه بپرسم؟ سری قبل اگه یادتون باشه کلی باهم در مورد رفلاکس صحبت کردیم
0
1403/05/06
سوال کننده
بله چشم
0
1403/05/06
پزشک اوما
voice:|~|638577183068334350|~|2024-07|~|0:20
0
1403/05/06
سوال کننده
باشه عزیزم
0
1403/05/06
پزشک اوما
voice:|~|638577183979563820|~|2024-07|~|0:26
0
1403/05/06
سوال کننده
بله ممنون 😍
0
1403/05/06
پزشک اوما
خواهش میکنم عزیزدل من ❤️🥰
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



226

