Ooma
پرسش (1403/03/02):

پزیرایی برای افتتاحیه چی باشه خوبه؟؟

سلام همین دیگه

سلام چه افتتاحیه ای
بستنی🍦
بستنی
یا شربت
فینگر فود
کاپ کیک
آب میوه یا شربت
میوه و شکلات
خوراکی
مغازع ارایشی
خودم کاستر یا دسر لیوانی مد نظرمه
پزیرایی برای افتتاحیه چی باشه خوبه؟؟
اینجور مثلا
الان تابستونه اینا خیلی به دل نمیشینه
شیرینی شربت بستنی
راستم میگی
همون شربت و شیرینی خوبه
واسه افتتاحیه چیز جالبی نیست
این چیزا بیشتر واسه پذیرایی تو خونه مناسبه
اب هویج بستنی هم خوبه
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه