یکی از دوستام شیائومی داره ، خیلی تعریف میکرد، ولی فک کنم خیلی گرونه
روی فرش هم خوب جارو میکرد؟
سلام بله خیلی خوبن..پسر عموم از دبی میاره میفروشه
سلام من دارم ولی میخواد از فرش بره رو سرامیک یا برعکس یه ذره آشغال میمونه
باید خونه یا بدون فرش باشه یا کلا فرش باشه
ولی خیلی خوب تمیز میکنه
مارک سگوبو با جارو و طی کشی هستش
خانوما خیلی ممنون از راهنماییهاتون
همه قیمتی داره من از ۹ تومن دیدم
دایی م میخواست بخره میگفت ۱۰۰ تومنی هم دیده
بسته به قدرتش و شارژ نگه داشتنش ع
ببخشید این مارک از کجا خریدین؟من تو اینستا یه پیج دیدم میفروشه اما نمیدونم اعتماد کنم یا نه
من سگوبو دارم عالیه از جاروبرقی خیلی بهترع
ازاین مدلاس ک میتونیم با گوشی بهش وصل بشی و روشنش کنی؟؟
آره این مدلی که من دارم به وای فای خونه وصل میشه