کلا این طوریه
روز اول ۴ ساعت
روز دوم ۶
روز سوم در صورت تب ۸
دختر منم تب نمیکنه تو واکسنا
ولی دو روزو کامل میدم
اخه اصلا تب نداره میترسم افت دما کنه
چون استا واسه دردم هست باعث میشه پا درد نگیره
ببین میخوای نده
ساعت ۴_۵ باز تبشو بگیر
میگم یک ساعت دیگه اینا بدم
والا نمیدونم اینو میترسم بگم بدی
چیزی شه دور از جون
من ک هم دو هم ۴ ماهگی دوروزو میدم
تو بیا ندش اگ دیدی پاشد گریه کرد از درد
یا تبشو چک کن ی دو ساعت دیگ اگ داش بدش
اره منم همینجوری میدادم اونموقع ولی الان داغ نیس
خب پس ولش کن
ولی حواست باشه بهش هر یکی دوساعت چک کن
تب خیلی مرموزه میره و میاد
وقتی دردم نیاره اوکی ولش کن
پسرمن واکسن دوماهگی اصلا تب نداشت
استامینوفن هر ۴ ساعت دادم افت دما پیدا کرد بدنش..
اگه تب نداره نده یا ۸ ساعت بده