دکتر عزیز و دوستان اوما شبتون بخیر
من بخاطر تب پسرم داشتم درباره پاراکید توی اینترنت سرچ میکردم ی سریا میگن قطره پاراکید چون غلیظه باید قطره به اندازه وزن بدیم یعنی مثلا ده کیلوا ده تا قطره . پس چرا من همش شنیدم دوبرابر وزن ؟ همینجا توی اوما دکتر هم گفتن دوبرابر وزن . بلاخره کی درست میگه.من برا واکسناشون دوبرابر میدادم یعنی اشتباه میکردم؟ همشم پاراکید میدادم انگار اثرش بیشتر بود😢😢😢
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



916
1402/07/24







