
اینو برای تولد نوزاد زدم

اینم افتتاحیه
کارت پررونق و پر روزی ان شاء الله عزیزم
چقدر خوشگل
انشالله که موفق باشی
وایییییی چقدر شیک و خوشگله،🥰
ببخشید عزیزم من مشهدم ولی امکانش هست هزینه بادکنک آرایی رو بگیر چجور محاسبه میشه؟

مثلا ی همچین طرحی
سلام ببخشید دیر پیامت دیدم، فرمولش اینجوریه ک تعداد بادکنکی ک استفاده کردی قیمتش دو برار میشه مثلا بادکنک دو تومنی استفاده کنی 4 تومن حساب میشه بعد هرجقد شد مثلا جمعشون بشه 200، همین اندازه یعنی 200 هم دستمزد میشه سر جمع 400
۲۰۰ تا بادکنک یا هزینه دو برابری بشه ۲۰۰؟
تعداد بادکنکا هرچی باشه ب قیمتش دوبرابر میشه مثلا تو خریدی دونه دو تومن ولی تو دیزاین 4 حساب میکنی
دگ اونایی ک دیدم شمردم ب قیمت حساب کردم 😅