واااای هم دردیم
حالا غذا اشکال نداره
ولی شیرینی خطر داره
هرچی مریضیه از شیرینیه
شیرخودتو میدی؟ منم تازه زایمان کرده بودم تا چند ماه عاشق شیرینی بودم بعد کمکم خوب شدم
نه شیر نداشتم یه مدت داشتم ولی بعد بچه سیر نشد شیر خشک دادم
اره بخدا من هم مامانم دیابتی هم مادربزرگم خاله ام میترسم منم بگیرم
پس بهترین موقعیت واسه رژیم شیرینجاته شیرینی مصنوعی رو کلا حذف کن ب مدت ۱۴ روز
هم اشتهات پایین میاد هم دیگه میلت ب شیرینی کم میشه
من تو ۳ ۲ هفته با این رژیم ۲کیلو کمکردم قبل بارداریم
ایشالله ک بتونم خسته شدم همش بخور بخور شوهرم میگه خودتو کنترل کن ۱۰ سال دیگه کلی درد و مرض میاد سراغت وزنت الان بالا باشه اون موقع بدتر میشی
عزیزم ی مدت نخرین تا وسوسه نشین
راست میگ با وزن بالا هزارتا مریضی میاد سراغ آدم ی مدت خودتو کنترل کن
ب جاش انجیر وتوت و کشمش بخور خیلی هوس کردی
مکمل منیزیم بخور جلو تمایلت ب شیرینی رو می گیره
قبل ناهار وشام آب همراه یک قاشق تخم شربتی با دانه چیا بخور
سعی کن پروتئین بیشتر مصرف کنی
حبوبات خیلی کمک کنندست
تخم مرغ آپز
مرغ گیریل شده
سالاد و سبزی زیاد بخور بدون سس
با چاشنی سالاد سرکه سیب د روغن زیتون
موقع ناهار نیم ساعت قبل ک آب خوردی
ی وعده میوه بخور
سیب خیلی خوبه چون فیبر داره
ظرف غذات روکوچیک انتخاب کن
لقمه هات رو زیاد بجو
۱۰ روز رعایت کن بعد یک وعده آزادی
هر چی دوست داشتی به جز شیرینی و سس و بستنی وآجیل