سلام
من ۶ سال پیش دیپلم رشته مدیریت خانواده رو گرفتم اون زمان بدون کنکور همکلاسیام دانشگاه رفتن الانم بدون کنکوره؟؟
کسی هست که هنو کتاباشو داشته باشه سال دوم و سوم رو ؟؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



342
1402/09/22



