الان خوبه تیروییدت اگر بعد باز عددش نره بالا
قندتم رعایت کنی میاد پایین من خودم سر پسرم همین مشکلو داشتم رعایت کردم اومد پایین
آزی جون تیروئید زیر ۳ نرماله
فقط هر سه ماه چکاب کن چون سابقه داری
من دکترم کلا پایان هر سه ماه یه چکاب میکرد تو پاچه ام😅تا خیالم راحت باشه
قند ناشتا هم خوبه ولی کلا توی بارداری توصیه با سالم خوریه دیگه قندو شکر مصنوعی رو تا میتونی با طبیعی جایگزین کن و لذتشو ببر
آزیتاجان فک کنم برای قندت رژیم بنویسن و تیروئیدت اوکیه
مرسی عزیزم
اره فعلا رعایت میکنمببینم دکتر چیمیگه
سلام به روی ماهتون مامان جان
اعداد t4, anti tpo چند بوده ؟
قند ناشتا لب مرز است تحت نظر متخصص تغذیه باشید و حتما قند و شکر مصنوعی را به حداقل برسانید
الان طبیعی است ولی باتوجه به سوابق قبلی من توصیه میکنم ماهیانه تست عملکرد تیرویید کنترل گردد و حتما مواردی که گفتم هم چک شوند
حتما دکتر جان خیلی ممنونم ازتون