سلام دکتر جونم و اومایی های عزیز
می تونید اینو برام تفسیر کنید....
آیا آزمایش تیروئید هم داره؟
پرسش (1402/09/06):
جواب آزمایش رو بهم می گید.
349
29
1402/09/06
سوال کننده
0
1402/09/06
سوال کننده

0
1402/09/06
سوال کننده

0
1402/09/06
سوال کننده

0
1402/09/06
mahtab .a
سلام بله ازمایش تیروئید هم داره
0
1402/09/06
mahtab .a
هموگلوبین پایین
0
1402/09/06
mahtab .a
آنزیم های کبدی بالا
0
1402/09/06
yasamin 😊😊😊😊😊
قند ناشتا بالاست مقداری . کبد چرب دارید احتمالا گرید ۱ یا نهایت ۲ .
ذخیره آهن پایین.
ذخیره آهن پایین.
0
1402/09/06
mahtab .a
قند بالا
0
1402/09/06
سوال کننده
اها
کبد گرید ۱و ۲ در چه سطحی هست
کبد گرید ۱و ۲ در چه سطحی هست
0
1402/09/06
mahtab .a
فکر کنم باید سونو بشه
0
1402/09/06
سوال کننده
اوووووه
0
1402/09/07
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون عزیزم
آزمایش برای چه کسی است و چرا انجام شده؟
آزمایش برای چه کسی است و چرا انجام شده؟
0
1402/09/07
سوال کننده
برای خودمه برای اقدام به بارداری رفتم چکاپ دادم....
0
1402/09/07
سوال کننده
میخوام ببینم تیروئیدم کم کاره؟
اخه قبلا بهم دکتر گفت هست و قرص داد و قرص بهم نساخت نخوردم رفتم چکاپ ببینم اگه هنوز هم کم کاره دوباره برم دکتر غدد و....
اخه قبلا بهم دکتر گفت هست و قرص داد و قرص بهم نساخت نخوردم رفتم چکاپ ببینم اگه هنوز هم کم کاره دوباره برم دکتر غدد و....
0
1402/09/07
سوال کننده
نوبت دکتر زنان گرفتم اما آخر آذر هست و تا اون موقع میخوام دکتر غددم رو رفته باشم اگه نیازه و حتی سونوی کبد اگه لازمه؟
0
1402/09/07
پزشک اوما
عزیزم در هنگام انجام آزمایش بیمار بودید ؟ تب یا درد داشتید ؟
0
1402/09/07
سوال کننده
بله خارش شدید داشتم که دکتر برام شیاف مترونیدازول نوشت و مصرف کردم
0
1402/09/07
سوال کننده
و یک قبل آزمایش هم کرونا داشتم بهتر شده بودم رفتم
0
1402/09/07
سوال کننده
یک هفته
0
1402/09/07
پزشک اوما
عزیزم طبق نتیجه این آزمایش همه چیز خوب است و فقط این موارد حائز اهمیت هستند که :
1. کم خونی دارید فعلا برای دوماه مکمل آهن فروفورت گاین مصرف کرده و بعد آزمایش را تکرار کنید.
2. سطح قند خون ناشتا بالاتر از حد طبیعی است ،باید رژیم غذایی را اصلاح کرده و وزن را کم کرده و ورزش کنید و متفورمین نیز برایتان با توجه به اینکه در اقدام هستید آغاز گردد.
3. سطح آنزیم های کبدی بالا است ، سونوگرافی از کبد انجام گیرد.
4. سطح amh مناسب نیست حتما قندیجات مصنوعی کامل حذف گردد، مکمل کیوتن قرمز را شروع کنید و ورزش کرده و اصلاح سبک انجام دهید و به مرکز ناباروری مراجعه کنید اقدامات لازم فورا شروع شود.
5. در برابر سرخجه ایمن هستید که بسیار خوب است.
1. کم خونی دارید فعلا برای دوماه مکمل آهن فروفورت گاین مصرف کرده و بعد آزمایش را تکرار کنید.
2. سطح قند خون ناشتا بالاتر از حد طبیعی است ،باید رژیم غذایی را اصلاح کرده و وزن را کم کرده و ورزش کنید و متفورمین نیز برایتان با توجه به اینکه در اقدام هستید آغاز گردد.
3. سطح آنزیم های کبدی بالا است ، سونوگرافی از کبد انجام گیرد.
4. سطح amh مناسب نیست حتما قندیجات مصنوعی کامل حذف گردد، مکمل کیوتن قرمز را شروع کنید و ورزش کرده و اصلاح سبک انجام دهید و به مرکز ناباروری مراجعه کنید اقدامات لازم فورا شروع شود.
5. در برابر سرخجه ایمن هستید که بسیار خوب است.
1
1402/09/07
سوال کننده
ممنون دکتر جونم امیدوارم کردید خیلی نگران بودم😘😘😘😘
0
1402/09/07
سوال کننده
پس مشکل تیروئید ندارم؟
0
1402/09/08
پزشک اوما
عزیز هستید خواهش میکنم ❤️عملکرد تیرویید طبیعی است جان دلم نترسید
0
1402/09/08
سوال کننده
متشکرم دکتر جون
0
1402/09/08
سوال کننده
متأسفانه فشارخون هم دارم و برای اینکه استرس نگیرم تا موعد دکترم که اخر آذر هست اینجا مطرح کردم و متشکرم که وقت گذاشتید برام
0
1402/09/08
سوال کننده
متشکرم
1
1402/09/08
پزشک اوما
خواهش میکنم گل من ، متوجهم و کار خوبی کردید جانم 💓🌱💓🌱
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




