
من اینو دارم
نمیدونم برای من خرابه یا چی لامپش بعد چند دقیقه خاموش میشد ، بخورش هم انقدر ضعیفه که من چند بار استفاده کردم دیدم فایده نداره گذاشتم کنار ، کلا انگار یه چیز فانتزیه
من یکی خریدم ب ۲۷۶ تومن تازه خریدم
اما حقیقتا نمیدونم از کجا بفهمم خوبه یا ن
بخار ک ازش میاد
خیلی نازن اتفاقا اینام بود میخواستم ببینم راضی هستین یا الکی نخرم
اره اینام خوب بود تو باسلام بود
من ازاین از دیجی کالا گرفتم🥲بانمکه قشنگه
برا صورت جوابگو
ما از این داریم خداییش عالیه ارزش خریدن داده
دیر بود وگرنه عکس میگرفتم ازش