Ooma
پرسش (1402/08/28):

خانما کیا دستگاه بخور سرد از این کوچولو فانتزیا دارن؟

سلام، اگه از این مدل فانتزیا یا هر مدل ک کوچولو هستن دارین و راضی هستین لطفا عکسشو برام بذارید منم سفارش بدم، فعلا بودجمون ب دوکاره ها نمیرسه

خانما کیا دستگاه بخور سرد از این کوچولو فانتزیا دارن؟
خانما کیا دستگاه بخور سرد از این کوچولو فانتزیا دارن؟
من اینو دارم
من اینو دارم
نمیدونم برای من خرابه یا چی لامپش بعد چند دقیقه خاموش میشد ، بخورش هم انقدر ضعیفه که من چند بار استفاده کردم دیدم فایده نداره گذاشتم کنار ، کلا انگار یه چیز فانتزیه
من یکی خریدم ب ۲۷۶ تومن تازه خریدم
اما حقیقتا نمیدونم از کجا بفهمم خوبه یا ن
بخار ک ازش میاد
خیلی نازن اتفاقا اینام بود میخواستم ببینم راضی هستین یا الکی نخرم
چجوریه
اره اینام خوب بود تو باسلام بود
من ازاین از دیجی کالا گرفتم🥲بانمکه قشنگه
برا صورت جوابگو
اره خیلی کیوتن😍😅
خانما کیا دستگاه بخور سرد از این کوچولو فانتزیا دارن؟
ما از این داریم خداییش عالیه ارزش خریدن داده
دیر بود وگرنه عکس میگرفتم ازش
ممنون عزیزم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه