سلام
لطفا بهم بگین بهترین پماد برای ترمیم بخیه زایمان طبیعی چیه؟
پمادی که کمک کنه بخیه سریعتر جوش بخوره و بسته شه..
ممنون از لطفتون❤️❤️❤️
پرسش (1402/08/27):
پماد ترمیم کننده بخیه
2004
28
1402/08/27
سوال کننده
0
1402/08/27
🍃somayye 🍃
پماد فیبرینولیزین
0
1402/08/27
مامان شازده کوچولو 👩👦

سلام عزیزم من دکترم اینو گفت استفاده کنم برا بخیه هام زایمان طبیعی عالی بود
1
1402/08/27
لی لی (مامان سلین) .
اگر نی نی گرمی و زردی نداره قرص آناهیل،آب آناناس
بچه های زایمان طبیعی اینجا میگن اسپری نقره ای نیوشا
بچه های زایمان طبیعی اینجا میگن اسپری نقره ای نیوشا
0
1402/08/27
Fatemeh Az
اسپری نیوشا رو من تو تربت نتونستم پیدا کنم، شوهرم گفت تو یه داروخونه گفتن شرکتش نمیدونم چی چی شده دیگه نیس😬
0
1402/08/27
mahi ♤
این عالیه
0
1402/08/27
سوال کننده
اره منم خیلی گشتم
ندیدم اصلا
ندیدم اصلا
0
1402/08/27
سوال کننده
ممنون عزیزم
1
1402/08/27
سوال کننده
ممنون که نظرتو گفتی عزیزم
0
1402/08/27
سوال کننده
قرص اناهیل روخریدم
کمپوت آناناس هم جلوجلو خریدم آماده اس😄
سر دخترم برای بخیه ها اذیت شدم(پاره نشدن،ولی تا جوش خوردن طول کشید)
چون دخترم زردی داشت همش باید مینشستم یا میرفتم دکتر
امیدوارم این یکی زردی نداشته باشه
کمپوت آناناس هم جلوجلو خریدم آماده اس😄
سر دخترم برای بخیه ها اذیت شدم(پاره نشدن،ولی تا جوش خوردن طول کشید)
چون دخترم زردی داشت همش باید مینشستم یا میرفتم دکتر
امیدوارم این یکی زردی نداشته باشه
0
1402/08/27
delaram_kosar .
من یکی از بخیه هام انگار نیمه باز بود هنوز گوشتش کامل جوش نخورده دکترم گفت خودش جوش میخوره یه پمادم به من معرفی کنین که زودتر جوش بخوره
0
1402/08/27
mahi ♤
فیبرینولیزین بگیر عالیه
0
1402/08/27
سوال کننده
چه پمادی معرفی کرد؟
0
1402/08/27
Fatemeh Az
اینو وقتی بخیه افتاد باید استفاده بشه یا چی؟
0
1402/08/27
پزشک اوما
سلام نازنینم
بستگی دارد در کدام مرحله بخواهید استفاده کنید و شرایط بخیه چطور باشد برای شروع کپسول آناهیل و اسپری نیواشا استفاده گردد 💟
بستگی دارد در کدام مرحله بخواهید استفاده کنید و شرایط بخیه چطور باشد برای شروع کپسول آناهیل و اسپری نیواشا استفاده گردد 💟
1
1402/08/27
لی لی (مامان سلین) .
دیجی کالا داره
0
1402/08/27
لی لی (مامان سلین) .
منم کمپوت هامو خریدم😅قرص رو گذاشتم ایشالا زردی نداشت بخرم
1
1402/08/27
سوال کننده
ممنون عزیزم
0
1402/08/27
سوال کننده
من زایمان قبلیم
همین پماد رومیزدم روی بخیه هام
تاثیری هم ندیدم
البته هرروزم نمیزدم
چون دائم در حال رفتن به دکتر بودم،وقتیم میومدیم خونه مهمون میومد کلا فراموش میکردم
همین پماد رومیزدم روی بخیه هام
تاثیری هم ندیدم
البته هرروزم نمیزدم
چون دائم در حال رفتن به دکتر بودم،وقتیم میومدیم خونه مهمون میومد کلا فراموش میکردم
0
1402/08/27
سوال کننده
من سه تا خریدم 😅
بنظرت خوبه یا بیشتر بخرم؟
شما اسپری رو خریدین؟
بنظرت خوبه یا بیشتر بخرم؟
شما اسپری رو خریدین؟
0
1402/08/27
سوال کننده
شما چندهفته این دقیق؟
0
1402/08/27
سوال کننده
تاریخ زایمانتون کیه ؟
0
1402/08/27
mahi ♤
نه بخیه هم داری میتونی بزنی فقط حتما بعد دستشویی سشوار بگیر کامل خشک شی بعد پماد بزن مرتب این کار رو انجام بده
0
1402/08/27
Fatemeh Az
مرسی که گفتی❤️❤️❤️
0
1402/08/27
پزشک اوما
خواهش میکنم گل من ،❤️
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- زایمان به روش اپیدورال
- زایمان طبیعی بعد از استراحت مطلق
- زایمان طبیعی بعد لاپراسکوپی فیبروم
- چیکار کنم زایمان طبیعی راحت تری داشته باشم؟
- تجربه زایمان در بیمارستان اردیبهشت شیراز
- سلام بالاخره منم زایمان کردم با سن بارداری 39 هفته کامل
- بیمارستان خوب برای زایمان طبیعی در شیراز
- راهنمایی درباره زایمان (لطفا پزشک اوما جواب بده)🙏🙏
- لطفا برام دعا کنید فردا زایمان دارم
- منم زایمان طبیعی کردم😍😍😍😍




