چه شربتیه؟! گریپ میکسچر بالای یکماهه ، سگانوز بعد از دو هفتگی
میتونی بدی کولی ایز .کولیف
داروهای کولیک مجازه وطبق گفته دوستمون گریپ میکسیچر بالای یک ماه
بچه ها یه سوال، معمولا اگه کولیک و رفلاکس داشته باشن از چند وقتگی خودشو نشون میده؟
پسر من آروغشو میگیرم ولی گاهی بالا میاره، رفلاکسه؟
فاطمه جان زیر سرشو بلند کن اگه بعدازهرشیرکامل به صورت جهشی بالا آورد رفلاکس
کولیک هم ازهمون اول با درد شدسد دل بیخوابی شبا شروع میشه
مرسی عزیزم ک با حوصله توضیح دادی😘😘😘🌹
گرایپ واتر پسر منو نجات داد
سلام نازنینم
چه شربتی دقیقا مدنظرتان هست؟نام شربتی که خریدید چیست؟
و یک سوال دیگه هم داشتم،
نوزاد یک ماهه تا چند ساعت شکمش کار نکنه طبیعیه؟؟
اگر شیر خودتان را میدهید تا 7 روز و اگر شیرخشک میدهید تا 4 روز به شرطی که قوام دفع سفت نباشد ، درمورد این شربت باید روی بخش توضیحات را بخوانید جانم
خیلی ممنونم از توضیحات تون