منم از اول بارداری تا الان دارم میخورم
معمولا همه باردارها میخورن
آره خودمم تو بارداری قبلی میخوردم
ازمایشی ندادی که نشون بده ویتامین دی ت بالاس ؟ شاید دیده بالاس گفته نخور باعث مسمومیت میشه زیادیش
بعدم ویتامین d ب شدت پایینه
چون قصد بارداری نداشتم اصلا نمیخوردم
پس حتما بخور لازم مگر نه بدن خودت اسیب میبینه
عزیزم آزمایش خونت رو دید که این حرف رو زد؟
دستورالعمل کشوری اینه که روزی یک عدد د۳ ۱۰۰۰ و یه دونه فولیک اسید ۱ مصرف بشه توی سه ماهه اول
حالا یکی کم خونی داره یکی ویتامین د بدنش بالاست و طبق آزمایش خونش داروها بالا پایین میشن اگر طبق آزمایش خونت گفته که به حرفش گوش کن هر چی باشه متخصص هستند،اگر نه رو هوا گفته که به یه پزشک دیگه مراجعه کن یا از پزشک اوما کمک بگیر😘
دوهفته دیگ سونو نوشت برام اونو انجام بدم با آزمایشاتمو حتما ی دکتر دیگ میرم
سلام نازنینم به روی ماهتون
طبق دستورالعمل کشوری حتما باید روزی یک عدد مکمل ویتامین دی 1000 میلی گرم مصرف کنید مگر اینکه در آزمایش خون مشخص گردد کمبود ویتامین دی ندارید 💐
خواهش میکنم مامان گل دوست داشتنی ❤️💐❤️💐