۲۵روز از زایمانم میگذره
بخیه هام افتاده و خونریزیم ندارم
رفتم معاینه دکتر گقت که همه چی خوبه فقط یکم قرمزی مونده و التهاب داره
ویتامین سی و پماد فنی توئین بهم داد
خوبه؟تاثیری داره؟
چیکارکنم بر طرف شه
زایمانمم طبیعی
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



475
1402/08/20


