سلام وقت بخیر
خانم دکتر پسر من ۱۱ماهشه تازه دندون پایینش دراومده،بهش قطره آهن سیدرال میدم.شیر شب هم نداره فقط بعضی وقتا که قبل از خواب شیر نمیخوره ممکنه یبار شب بیدار شه واسه شیر.
میخواستم بدونم در این صورت پوسیدگی دندون بوجود نمیاد دیگه که باعث بشه سیاهی دندون هم اتفاق بیفته؟
و حتما باید بعد از دادن قطره اهن دندوناش رو تمیز کنم؟
و یکسوال دیگه که دارم پسر من کم اشتها شده ینی اصلا غذا نمیخوره فقس شیر.بخاطر دندون دراوردن هست ؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



285
1402/08/19


