سلام بر دکتر جان و دوستان
دخترمن به شدت شر و بَلا تشریف داره 😀
از ده ماهگی هم راه افتاده و تحرکش خیلی زیاده اشتهاشم کمه و خیلی شیر و غذا نمیخوره شربت یا قطره ای نیست که اشتها آور باشه لااقل غذاشو درست بخوره بعد شیطونی کنه😫
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



385
1400/07/02



