سلام خانم دکتر. وقت بخیر
پسرم حدود 2 هفته هست که سرما خورده. اول گلو درد و بعد آبریزش بینی و سرفه داشت
هرچی دکتر میبرم میگن عفونت نداره و فقط اسپری بینی و سیتریزین میدن
یکیشون دیفن هیدرامین ساده داد. شبی 2 سی سی
شنیدم واسه بچه ها خوب نیست
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



390
1402/08/18




