دکتر هم بردم فقط قطره بینی داد که اونم میگن زیاد بریزی مخاط بینی خشک میشه نمیدونم چیکار کنم
عزیزم کیپی بینی و تک و توک سرفه خشک توی نوزادهایی ک آلرژی دارن طبیعیه و سرماخوردگی نیست
سلام به روی ماهتون مامان جان
وقتتون بخیر ❤️
کار خوبی کردید برای یکی دو روز صبر کنید تا ببینیم شرایط چطور پیش می رود اگر بدتر نشد مراجعه کنید در مورد تزریق واکسن تصمیم گیری شود اگر علامت دیگری ظاهر نشد و فقط گرفتگی بود مشکلی ندارد خصوصا اگر رفلاکس یا حساسیت دارد امری قابل انتظار است💐
خیلی ممنون از راهنماییتون بله مقدار کمی رفلاکس داره و اینکه بینیش بیشتر دم صبح فقط کیپ میشه
الان دکتر یک هفته ای هم میشه ک سرش همش عرق میکنه خونه هم هواش معتدله زیادم لباس تنش نمیکنم همش موهاش خیس آبه چندتا تشک عوض کردم براش گفتم شاید بخاطر جنس پارچه اما باز عرق میکنه روی دستمم میگیرم میخام شیر بدم دستم خیس میشه از چیه
خواهش میکنم گل من ، بنابراین این نوع گرفتگی بینی مانع تزریق واکسن نیست
قطره آد منظم میدهید ؟
دکتر میتونم قبل زدن واکسن بیحس کننده لیدوکائین بزنم ب پاش ک زیاد دردش نگیره؟
خیر جانم چون ممکن است اثربخشی واکسن کم شود واکسن مانند تزریق آمپول در باسن عضلانی عمیق نیست، در رابطه با تعریق در بچهها طبیعیست اما اگر حس میکنید به صورت خیلی غیرمعمول زیاد است جهت اطمینان به متخصص اطفال نیز این مسئله را متذکر شوید
خیلی ممنون دکتر عزیز دارم میبرمش برای واکسن مرسی از راهنماییتون 💞💞
خواهش میکنم عزیز مهربانم ❤️❤️❤️