سلام خانوما خوبین؟؟
نویان دماغش خیلی کیپ شده شیر نمیتونه بخوره
چیکار کنم؟؟؟
پوار اسپری استفاده میکنم،فایده نداره
توروخدا راهکار بلدین بگین
پرسش (1402/06/29):
کیپ شدن بینی پسرم
403
35
1402/06/29
سوال کننده
0
1402/06/29
مهتاب ک
شیرتو بریز تو بینیش
0
1402/06/29
سوال کننده
واااا،اذیت نشه
2
1402/06/29
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
قطره بینی بریز. اسپری
سدیم کلرید
سدیم کلرید
0
1402/06/29
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
ابریزش ام داره؟؟
0
1402/06/29
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
قطره بریز چندبار بینیشو فشار بده بعد تمیزش کن
2
1402/06/29
بانو آسو .
قطره کلرور سدیم عالیه عطسه اورم هست همه چیو میریزه بیرون
0
1402/06/29
مهتاب ک
نه اصلا مثل قطره بینی عمل میکنه تازه چون طعم شیرتو میده بره تو گلوش هم بدش نمیاد...
0
1402/06/29
بانو آسو .
هر سوراخ ی قطره بنداز و دو دیقه شد پوار بزن
1
1402/06/29
مهشید .
شیر تو بینی نریزیدا خطر داره تو بینی میمونه
0
1402/06/29
سوال کننده
اسپری میزنم بچه ها،تخلیه هم میکنم اما کیپه
0
1402/06/29
سوال کننده
ابریزش نداره
0
1402/06/29
سوال کننده
اسپری دی بی سالین میزنم
1
1402/06/29
Samir
خلط پشت حلقه ببر دکتر
0
1402/06/29
سوال کننده
دکتر بردم،اسپری داد
0
1402/06/29
Samir
جز اسپری چیزی نداده؟
همون اسپری باید بزنی
داروی خلط آورم باید بخوره
یا انتی بیوتیک
همون اسپری باید بزنی
داروی خلط آورم باید بخوره
یا انتی بیوتیک
0
1402/06/29
سوال کننده
خلط نداره
0
1402/06/29
سوال کننده
اسپری گفت هر سه چار ساعت بزن
0
1402/06/29
سوال کننده
میزنم اما فایده داره
0
1402/06/29
سوال کننده
نداره
0
1402/06/29
Samir
نمیدونم عزیزم
صبر کن دکتر اوما بیاد پس
بخور سردم بزار
صبر کن دکتر اوما بیاد پس
بخور سردم بزار
0
1402/06/29
Samir
فقط اینجوریه یعنی خلط پشت حلق و بینیِ
یا باید انتی بیوتیک بخوره یا نئوتادین خلطا کنده بشه
یا باید انتی بیوتیک بخوره یا نئوتادین خلطا کنده بشه
0
1402/06/29
مهتاب ک
نه عزیزم خطر نداره من دکترش گفته بود تا قبل این که شیر خشک بدم میریختم
1
1402/06/29
سوگل (مامان سامین وسایان😍)
عزیزم یه قطره هست به اسم منتول میگیری بعد میریزی رو پارچه یا دستمال میزاری نزدیک بچه و بخور سرد روشن میکنی
و البته قطره سدیم هم استفاده کن
ولیمنتول خیلی تاثیر داره من پسرم نارس بود دکترش گفت بگیرم براش
در حدی بود که شیر میخورد انگار داشت خفه میشد
و البته قطره سدیم هم استفاده کن
ولیمنتول خیلی تاثیر داره من پسرم نارس بود دکترش گفت بگیرم براش
در حدی بود که شیر میخورد انگار داشت خفه میشد
0
1402/06/29
سوال کننده
مرسی عزیزم
0
1402/06/29
nazi ❄️
😐هر چی ریختی شیر نریز چسبناکه بدتر میشه
من ببار برای دخترم اینکارو کردم ۲ ماهه بود واویلا بیچاره شدم تا دوباره بتونم بینیش رو کاملا تمیز کنم
من ببار برای دخترم اینکارو کردم ۲ ماهه بود واویلا بیچاره شدم تا دوباره بتونم بینیش رو کاملا تمیز کنم
0
1402/06/29
fatemeh 😍mamane iliya😍
قطره کلدمیکس بگیر بزن لباسش
0
1402/06/30
فرشته m
فقط قطره بینی یا اسپری بینی سدیم کلراید معمولی بعد پوآرو بزن برای برطرف شدن خلط هم نئوتادین به دستور پزشک چون خواب آور است
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




