Ooma
پرسش (1402/08/09):

دکتر هفته ۴۰هستم سونوگرافی رفتم یه نگاه میکنید لطفأ

سلام درد زایمان اصلا ندارم...انگار نه انگار...یه نگاه میکنید ببینید همه چیز خوبه؟چیکار کنم زودتر زایمان کنم...کپسول گل مغربی میزارم،رابطه ی بدون کاندوم و کامل دارم،ورزش میکنم هم با توپ هم اسکات میزنم،پیاده روی دارم،پله نوردی هم دارم

دکتر هفته ۴۰هستم سونوگرافی رفتم یه نگاه میکنید لطفأ
سلام به روی ماهتون مامان جان
خداروشکر همه چیز خوب است و فقط مایعات بیشتر بخورید و مراقب حرکات دلبندتان باشید ، تست nst با توجه به سن بارداری به صورت هفتگی انجام گردد و زودتر جهت معاینه تحریکی مراجعه کنید زیرا وزن دلبندتان بالاست و ممکن است امکان انجام زایمان طبیعی به راحتی میسر نشود
پسر اولم توی ۴۱هفته و پنج روز با وزن ۴ کیلو ۴۷۰به دنیا اومد...به نظرتون اینم انقدر طول میکشه؟
بله جانم ممکن است
ممنون😍
خواهش میکنم جانم ❤️❤️
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه