عزیزم درسته که زخممقعد یکی از علتای حساسیت هست اما شایدقارچ باشه که خوب نمیشه
عزیزم شاید به پوشکش حساسه ، ممکن هم هست به پپتی هم آلرژی داشته باشه
ن ب پوشکش حساس نیس آخه با اچ ا اگزما میزد پپنی جونیورو ب شدت بالا میاورد
شیرخشکهای دیگه هم هست مثل نئوکیت و آلفامینو که البته تهیه شون سخته ، با پزشکش در این مورد مشورت کنین
سلام به روی ماهتون مامان جان
از دستمال مرطوب استفاده نمیکنید ؟ چه پمادهایی میزنید ؟
فردا میبرم دکتر ببینم چی میشه
ن خانم دکتر فقط با آب ولرم میشورم پماد فقط کالاندولا
ریکاو یا سودوکرم را امتحان کنید ولی مراجعه الزامی است ممکن است نیاز به تغییر شیرخشک باشد، دستمال مرطوب هم استفاده نکنید
فقط به مقعدش بزنم کرم رو؟
چشم هاتون بی بلا مامان گل و روی نواحی قرمز و درگیر بزنید