سلام دوستان متخصص عزیز
من ۲۸ هفته ۶ روزمه امروز رفتمسنو بخاطر حرکات بچه بعد داخل سنو معلومشده که دهانه رحمم ۱۶میل باز شده طول سرویکسمم ۳۴ شده
چیکار باید بکنم ؟؟؟ دوستان تجربه دارین بیاین بگین
خیلی استرس گرفتم امکان زایمان الان هست؟؟
بچه سالمبدنیا میاد؟
پرسش (1402/08/04):
باز شدن دهانه رحمدر ۲۹هفته
701
85
1402/08/04
سوال کننده
0
1402/08/04
سوال کننده

0
1402/08/04
سوال کننده

0
1402/08/04
خانوم میم
طول سرویکس۳۴تا که نرماله
استراحتا بیشتر کن ولی واسه من موقع آنومالی فک کنم ۳۸بود
استراحتا بیشتر کن ولی واسه من موقع آنومالی فک کنم ۳۸بود
0
1402/08/04
سوال کننده
اره نرماله ولی برای انمالی من۴۵ بودم یواش یواش کم شد ۲۰ روز پیش ۳۵ بود الانشده ۳۴ ابتدای طول سرویکسمم باز شده میترسماتفاقی بی افته
0
1402/08/04
مامان شازده کوچولو 👩👦
سلام من تو هفته ۲۶ طول سرویکسم ۱۰ شد با فانلینگ ۱۳
نه سرکلاژ بودم نه پساری
تا الانم استراحت مطلق فقط
تنها چیزیم ک خوردم تا الان جوش و استرس بوده
اومدم بهت بگم اصلا استرس نداشته باش مث من
خدا خودش حواسش بهمون هست
نه سرکلاژ بودم نه پساری
تا الانم استراحت مطلق فقط
تنها چیزیم ک خوردم تا الان جوش و استرس بوده
اومدم بهت بگم اصلا استرس نداشته باش مث من
خدا خودش حواسش بهمون هست
0
1402/08/04
مامان شازده کوچولو 👩👦
باز طول سرویکست ۳۴ ک خوبه
0
1402/08/04
سوال کننده
🤦♀️اخ عزیزم .انشالله که نینی بسلامتی تو بغلت بگیریش خیلی سخته استراحت مطلق
0
1402/08/04
سوال کننده
نگران طولش نیستم نگران باز شدنشم
0
1402/08/04
سوال کننده
دکترمم گفت استراحت مطلق باشم تا برم بهم دارو بده ولی باز استرس دارم🤦♀️ همینجوریشم آمپول و دارو مصرف میکنم
0
1402/08/04
مامان شازده کوچولو 👩👦
واقعا سخته استراحت مطلق
ممنونم عزیزم ان شاءالله شماهم به موقع و سلامت زایمان کنی🌷
ممنونم عزیزم ان شاءالله شماهم به موقع و سلامت زایمان کنی🌷
0
1402/08/04
سوال کننده
فداتم عزیزم انشالله در پناه خدا❤
0
1402/08/04
مامان شازده کوچولو 👩👦
نه نگران نباش منم ۱۳ میل فانلینگ داشتم
0
1402/08/04
مامان شازده کوچولو 👩👦
حالا من میدونی یه هفته آمپول و شیاف استفاده کردم بهم نساخت بدنم بیرون ریخت با خارش شدیدددد
دیگه دکتر گفت استفاده نکن
من فقط با استراحت تا اینجا رسیدم
دیگه دکتر گفت استفاده نکن
من فقط با استراحت تا اینجا رسیدم
0
1402/08/04
سوال کننده
😑 تازه دکترمم دعوامکرد چرا سر خود رفتم سنو 🤦♀️ اگه نمیرفتم که عمرا میفهمیدم . خدا خودش برای همه امون بخیر کنه این روزا
0
1402/08/04
سوال کننده
من شیاف استفاده میکرم هر ۸ ساعت بعد دیدم باز همینجور خونریزی دارم به جاش آمپول نوشت خونریزی قطع شد ولی این داستان دارم
0
1402/08/04
مامان شازده کوچولو 👩👦
تو چقدر منی🤣🤣🤣
منم همون هفته ک رفتم سونو ، سونوی سرویکس رو با درخواست خودم دادم
منم همون هفته ک رفتم سونو ، سونوی سرویکس رو با درخواست خودم دادم
1
1402/08/04
سوال کننده
اخه ۳ روز حرکتاش کم شده بود استرسی شدمرفتمگفتم چک کنه 🤦♀️یهو دیدم این داستانه اخه ادماسترس داره چجوری نره سنو بیخیالی طی کنه
0
1402/08/04
سوال کننده
یه پا دکتر شدیم🤣🤣
0
1402/08/04
مامان شازده کوچولو 👩👦
بازم خوبه الحمدالله شیاف و آمپول میتونی استفاده کنی
ولی استراحت داشته باش خیلی مهمه
ولی استراحت داشته باش خیلی مهمه
0
1402/08/04
مامان شازده کوچولو 👩👦
😂😂😂
0
1402/08/04
مامان شازده کوچولو 👩👦
از کی تا کی خونریزی داشتی؟
0
1402/08/04
سوال کننده
هیییی از اول استراحت الانم استراحت خسته شدمم😭
0
1402/08/04
لی لی (مامان سلین) .
فاطمه با دکترت مشورت کن ببین زیر بار پسساری میره یا میگه خطرناکه
احتمالا دوز داروها رو تغییر میده و همچنان استراحت
احتمالا دوز داروها رو تغییر میده و همچنان استراحت
0
1402/08/04
لی لی (مامان سلین) .
دوماه دیگه صبر کنی ایشالا به سلامتی بغلش کنی😘
0
1402/08/04
سوال کننده
از بعد انومالی هر دو یا سه هفته یه بار خونریزی و لکه بینی بی دلیل داشتم تا ۲۰ روز پیش که شیاف قطع کردم آمپول زدم
0
1402/08/04
مامان شازده کوچولو 👩👦
آره منم تقریبا از همون اول استراحتم
نمیدونم چرا انقدر بارداریای الان سخت شده🤕
نمیدونم چرا انقدر بارداریای الان سخت شده🤕
1
1402/08/04
سوال کننده
اتفاقا امروز گفتم بهش . قاطی بود از دستم گفت فقط استراحت مطلق و دارو 🤦♀️ خونه ام پله داره سخته برام
1
1402/08/04
سوال کننده
کاش فقط زودتر زمان بره . انشالله
0
1402/08/04
لی لی (مامان سلین) .
پله هم سم سرویکسه
0
1402/08/04
سوال کننده
اره متاسفانه
1
1402/08/04
مامان شازده کوچولو 👩👦
آهان
به امیدخدا
ان شاءالله که بهترین ها برات رقم بخوره
بزودی برات بگذره بشی ۳۸ هفته
به امیدخدا
ان شاءالله که بهترین ها برات رقم بخوره
بزودی برات بگذره بشی ۳۸ هفته
1
1402/08/04
سوال کننده
اخه بدنمون ضعیفه .قدیمیا اصلااا این داستانا نداشتن 🤦♀️۲۰ تا بچه همهمه طبیعی میاوردن ماها به یه فوت بندیم
2
1402/08/04
سوال کننده
انشالله در پناه خدا. به خیر و خوشی بگذره برای هممون
0
1402/08/04
niloofar abi
ماشالا هزار ماشالا چقدر وزنش عالیه خدارو هزار مرتبه شکر بقیه هم با استراحت و اعتماد ب دکترت ب امید خدا حل میشه
0
1402/08/04
مریم 🌺
اصلا نترس سرویکست خوبه فعلا فقط و فقط استراحت و بیشتر کن استراحتتم اینجوری باشه ک درازبکشی ن اینکه بشینیا هرچقد کمتر بشینی ب نفعته
0
1402/08/04
مریم 🌺
تو هوای الوده هم نباش و سعی کن این یکی دوماهو تو خونه خودت استراحت کنی فقط دراز بکش مطمئن باش سرووقت زایمان میکنی
1
1402/08/04
سوال کننده
وزنش اشتباه زده عزیزم یک کیلو ۳۵۰🤣🤦♀️در اصل اون دستیاره اشتباه تایپی داره ولی مرسی عزیز دلم .انشالله در پناه خدا . خدا خودش به هممون کمک کنه
1
1402/08/04
سوال کننده
فعلا که استراحتم خونه خودم پله زیاد داره اومدم خونه مادرشوهرم چون زمینه شنبه همباید برم مطب دکتر برامسخته .انشالله در پناه خدا
0
1402/08/04
niloofar abi
ای جانم عزیزدلم الهی تنش سالم باشه و به وقتش بیاد توی بغلت😍😍😍😍
0
1402/08/04
الی حسینی
شیاف استفاده نمیکنی
1
1402/08/04
Leila 💫
استراحت کن ب دکترت بگو امپول بتا بزنی برای تشکیل ریه صروریه تو حاملگی های پرخطر
0
1402/08/04
Leila 💫
ضروری*
1
1402/08/04
سوال کننده
قربونت عزیز دلم❤😍 انشالله
0
1402/08/04
سوال کننده
نه دکتر شیاف برام قطع کرده فک کنم بیشتر بخاطر همین به این وضع افتادم
0
1402/08/04
سوال کننده
ده بار بهش گفتم اول گفت ۲۸ هفته رفتمپیشش اون هفته باز انداخت ۳۰ هفته به بعد با اینکه خونریزی داشتم
0
1402/08/04
مامان سان آی کوچولو ❤❤
سلام عزیزم منم شرایط تورو دارم از اول حاملگی
0
1402/08/04
مامان سان آی کوچولو ❤❤
آمپول ریه هفته پیش زدم حالا سن دختر من ده روز عقب تره
توهم حتما بزن
توهم حتما بزن
0
1402/08/04
سوال کننده
منم میخوام بزنم ولی میگم دکتر هی پشت گوش میندازه دیگه دارم عصبی میشم از اینکاراش
0
1402/08/04
سوال کننده
یعنی ۲۸ هفته ای؟؟
0
1402/08/04
سوال کننده
دارو چی مصرف میکنی؟؟ چجوری جلوگیری کرده دکترت ؟
0
1402/08/05
مامان سان آی کوچولو ❤❤
با سونو آره
0
1402/08/05
سوال کننده
چ دکتر با فکری بوده که امپول به موقع بهت میده
0
1402/08/05
مامان سان آی کوچولو ❤❤
دارو برا من دوفاستون نوشته بود تا اینکه یه ماه لکه بینی و درد پریودی داشتم هرروز انقباض داشتما
رفتم پیشش دوفاستونو قطع کرد عین تو شبی یه شیاف و هفته ای یدونه آمپول پروژسترون 250 کرد
سرویکسمم از 41 آترین بار شده بود 32! دیروز یه چیز عجیب غریب ترشح کشدار غلیظ قهوه ای اومد ازم دیگه نمیدونم این همون موکوسه که میگن یا باز سرویکسم کم شده فردا میرم سونو ببینم باز چه بلایی سرم اومده
رفتم پیشش دوفاستونو قطع کرد عین تو شبی یه شیاف و هفته ای یدونه آمپول پروژسترون 250 کرد
سرویکسمم از 41 آترین بار شده بود 32! دیروز یه چیز عجیب غریب ترشح کشدار غلیظ قهوه ای اومد ازم دیگه نمیدونم این همون موکوسه که میگن یا باز سرویکسم کم شده فردا میرم سونو ببینم باز چه بلایی سرم اومده
0
1402/08/05
مامان سان آی کوچولو ❤❤
خیلی حساسه گفتم خانم دکتر میشه امروز نزنم دو سه روز بعد عروسی خالم بزنم گفت نه جتما باید سه تاشو امروز بزنی سه تاشم فردا
اصلا هم عوارض نداشت فاطمه جون حتما برو اصراااااار کن برات بنویسه بزن
اصلا هم عوارض نداشت فاطمه جون حتما برو اصراااااار کن برات بنویسه بزن
0
1402/08/05
سوال کننده
برای من کلا شیاف قطع کرده به این روز افتادم . انشالله که هیچی نیست نگران نباش الهی که به موقعه اش نینی قشنگتو توبغلت میگیریش
0
1402/08/05
مامان سان آی کوچولو ❤❤
الهی که باهم به وقتش زایمان کنیم به هم خبر بدیم فاطمه گل
0
1402/08/05
سوال کننده
مشخصه دکتر خوبیه. والا حسابی از دست دکترم شکارم زنیکه روانی به جای اینکه پیگیری کنه تازه ناراحته چرا رفتم چکاپ نباید میرفتم . اره نباید میرفتم اینم آمپول نمیداد دهنم سرویس میشد اون وقت میخواستم چ غلطی کنم خدا میدونه🤦♀️
0
1402/08/05
سوال کننده
انشالله در پناه خدا عزیز دلم
0
1402/08/05
سوال کننده
از وضعیتم خبر داره میدونه لکه و خونریزی دارم . تازه میگفت توی هفته تو الان نباید سرویکس چک کرد یا بهش گفتم ۲۸ هفته ام بچه ۳ روز حرکت ندارع میگفت حرکتش از ۳۰ هفته به بعد مهمه بخدا دلم میخواد برم موهاش بکشم🤦♀️
0
1402/08/05
مامان سان آی کوچولو ❤❤
😄😄
0
1402/08/05
مامان سان آی کوچولو ❤❤
درکت میکنم قشنگگگگگگگ
0
1402/08/05
مامان سان آی کوچولو ❤❤
بهم خبر بده احوالاتتو
0
1402/08/05
سوال کننده
خدا ازشون فقط نگذره که مارو به این روز در اوردن
1
1402/08/05
سوال کننده
باشه عزیزم
0
1402/08/06
سوال کننده
دختر چ کردی خوبی؟؟
0
1402/08/07
مامان سان آی کوچولو ❤❤
سلام عزیزم
0
1402/08/07
مامان سان آی کوچولو ❤❤
دیروز رفتم سونو و snt فعلا که همه چی خوبه ولی لک بینی دارم
0
1402/08/07
مامان سان آی کوچولو ❤❤
خودت خوبی؟ آمپول زدی؟
0
1402/08/14
سوال کننده
سلام قربونت تو خوبی
0
1402/08/14
سوال کننده
خوبم شکر اره زدم .تو چ کردی در چ حالی
0
1402/08/15
مامان سان آی کوچولو ❤❤
منم خوبم عزیز دلم
همیشه خوب باشی❤❤
همیشه خوب باشی❤❤
0
1402/08/17
سوال کننده
خداروشکر
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- گمک به باز شدن دهانه رحم
- آیا کسی از قرص روغن کرچک برای باز شدن دهانه رحمش جواب گرفته؟برای بازشدن دهانه رحم چیکار کنم؟
- باز شدن دهانه رحم
- باز شدن دوسانتی دهانه رحم در هفته ۳۷ بارداری
- اب دور جنین کم شود چه خطری دارد ؟
- خانمایی که طبیعی زایمان کردین مصرف خاکشیر و عرق کاسنی و عرق شاه تره و گلمغربی مفید هست واسه باز شدن دهانهرحم؟
- دو فینگر باز شدم چیکار کنم
- باز نشدن دهانه رحم
- توروخدا زود بیاین خیلی نگرانم دردام شروع شده
- سلام عزیزانم بیاین نظرتونو بگین




