سلام روز بخیر
دکتر جان من از هفته ۲۱ آنزیمای کبدم بالا بود و با دارو کنترل کردم امروز که آزمایش دادم باز کمی اومده بالا
میخواستم بدونم با این شرایط من تا چندهفتگی میتونم بچهرو نگه دارم
و اینکه هفته ۳۶م ریه کامل هست؟
چون مایع دور جنین زیاده حدود ۲۳ دکتر آمپول ریه تجویز نمیکنن
درضمن دیابت و قندهم ندارم
ممنون میشم راهنمایی کنید
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



411
1402/08/01




