متاسفانه منفی عزیزم طبق رنج ازمایشگاه
ای خدا لباس دخترت چ نازهه
بنظره من یا داره میره بالا یا داره میاد پایین
اگه پریود نشدی دوباره تکرار کن ولی این دفعه تیتربتا بده
اگه باز پریود نشدی بازم از بدع احتمال داره زود داده باشی
من خودم زود ازمایش دادم بتام 14 بود.ده روز بعد بتام 4448 شد.
الان ۱۲روز ازپریودی گذشته بود
هردو خط دوم رنگ گرفت کمرنگ بود اما مشخص
فدای تو چشات خوشگل میبینه
عزیزم صب کن اگ پری نشدی
دوباره از بده چندروز دیگ
سلام جانم
منفی است و باردار نیستید ولی میتوانید جهت اطمینان یک هفته دیگر تکرار کنید 🌱