سلام دکتر جان امیدوارم حالتون خوب باشه
من امروز طبق پریود ۳۸ هفته و یک روزم و دکترم برای ۲۲ ام ک ۳۹ هفته و یک روز میشم بهم نوبت سز دادن اما امروز رفتم سونو گفتن آب دورش خیلی کم شده و برای سه شنبه صب ختم حاملگی دادن و طبق سونو ۳۷ هفته و ۶ روزم امروز حالا ممنون میشم ب سوالاتم پاسخ بدین
۱.دکتر جان من تا سه شنبه صب با این حجم آب دوام میارم؟ چون دکتر گفتن ب شدت آب بخور
۲.دکتر جان من آمپول ریه نزدم آیا نیاز هس ک تزریق کنم با توجه ب اینکه سه شنبه عمل میشم آخرین پریودم ۲۵.۱۰.۱۴۰۲ بوده دکترجان .
ممنون میشم راهنماییم کنین
پرسش (1402/07/15):
تفسیر سونوگرافی بیوفیزیکال اورژانسی و ختم حاملگی
1176
113
1402/07/15
سوال کننده
0
1402/07/15
سوال کننده

0
1402/07/15
سوال کننده
سونو امروزم
0
1402/07/15
marjan❤️ .
سلام عزیزم بچه کامله
0
1402/07/15
marjan❤️ .
چرا دکتر میخاد تا سه شنبه صبر کنه
0
1402/07/15
marjan❤️ .
اب دورش خیلی کمه
0
1402/07/15
سوال کننده
بیمارستان اون روز فقط عمل داره شب دوشنبه بستری میشم
0
1402/07/15
سوال کننده
با آب زیاد خوردنم نمیتونم برسونم🥲
0
1402/07/15
marjan❤️ .
معمولا سرم درمانی هم میکنن
0
1402/07/15
marjan❤️ .
نمیشه بری یه بیمارستان دیگ اورژانسی سزبشی؟
0
1402/07/15
marjan❤️ .
مرتب تکوناش رو چک کن
0
1402/07/15
سوال کننده
در مورد سرم ک چیزی نگف فقط گفت مایعات زیاد بخور و آب فراوون
0
1402/07/15
سوال کننده
دکتری الان قبولم نمیکنه دیگه
0
1402/07/15
سوال کننده
اره چک میکنم تو رو خدا برام دعا کنین بعد ۴ سال و ای وی اف و با هزار بدبختی و نذر و نیاز ب اینجا رسیدم
1
1402/07/15
مامان جوجه رنگی ها 👫 👫
ان شالله ب سلامتی زایمان میکنی و خوشبختی رو کنار کوچولوت بیشتر حس میکنی
1
1402/07/15
سوال کننده
مرسی عزیزم انشاالله
2
1402/07/16
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون مامان جان
ممنونم جان دل از محبتتون و امیدوارم که شما هم خوب باشید ❤️
عزیزم بنظر من باید سزارین اورژانسی شوید به هر بیمارستانی مراجعه کنید بادر نظر گرفتن شرایط سزارین اورژانسی ممکن است صورت گیرد نهایتا اگر اصلا موفق نشدید سرم فردا تزریق کنید ولی خب من باز توصیه میکنم به بیمارستان دیگر اورژانس زایمان همین امشب مراجعه کنید. نیازی به تزریق بتامتازون نیست
ممنونم جان دل از محبتتون و امیدوارم که شما هم خوب باشید ❤️
عزیزم بنظر من باید سزارین اورژانسی شوید به هر بیمارستانی مراجعه کنید بادر نظر گرفتن شرایط سزارین اورژانسی ممکن است صورت گیرد نهایتا اگر اصلا موفق نشدید سرم فردا تزریق کنید ولی خب من باز توصیه میکنم به بیمارستان دیگر اورژانس زایمان همین امشب مراجعه کنید. نیازی به تزریق بتامتازون نیست
0
1402/07/16
سوال کننده
مرسی دکتر جان
آخه دکترم فقط برا سه شنبه میرن اون بیمارستان و از طرفی من شرایط طبیعی ندارم میترسم برم اورژانس و بگن باید طبیعی زایمان کنی تا فردا صب نمیرسم دکتر جان همین امشب واجبه برم بیمارستان؟
آخه دکترم فقط برا سه شنبه میرن اون بیمارستان و از طرفی من شرایط طبیعی ندارم میترسم برم اورژانس و بگن باید طبیعی زایمان کنی تا فردا صب نمیرسم دکتر جان همین امشب واجبه برم بیمارستان؟
0
1402/07/16
ساحل sh
عزیز دلم الهی هرچی به صلاحته همون بشه . سه شنبه دقیقا چند هفته و مند روز میشی؟
0
1402/07/16
سوال کننده
۳۸ و ۳ ۴ روز
0
1402/07/16
ساحل sh
بسلامتی ایشالا . نگران نباش ولی تو شرایط تو فقط و فقط سزارینت میکنن اگه همین الانم مراجعه کنی
0
1402/07/16
سوال کننده
مطمئنی؟ نگن طبیعی بیار
0
1402/07/16
ساحل sh
نه آخه آب دور بچه کمه . زنداداشم آب دور بچه 6 بود ختم بارداری دادن. سریع ساعت ۱۱ شب سز شد . هیچ هزینه ای هم نداد . چون دکترش میخواست تو خصوصی عملش کنه و خودشم پول میخواست
0
1402/07/16
ساحل sh
ولی دولتی سزارینش کردن بدون هزینه
0
1402/07/16
ساحل sh
کدوم شهری ؟
0
1402/07/16
سوال کننده
بیرجند
0
1402/07/16
سوال کننده
منم میخام برم خصوصی برا همون و میخام دکتر خودم بیاد اصن نمیدونم چیکار کنم
0
1402/07/16
ساحل sh
اگه به دکترتم اعتماد کامل داری میتونی به حرفش گوش کنی ولی خب خیلی مراقب حرکاتش باش.
مجبوری ان اس تی بدی هر روز تا سه شنبه و سونو بشی
مجبوری ان اس تی بدی هر روز تا سه شنبه و سونو بشی
0
1402/07/16
ساحل sh
حسابی مایعات بخور هندوانه هم خوبه . با آب فراوان
0
1402/07/16
سوال کننده
دکترم از لحاظ کار و تجربه یکه برا همون نمیخام رو حرفش حرف بیارم
0
1402/07/16
سوال کننده
اره میخورم برام دعا کن
0
1402/07/16
سوال کننده
زنگ زدم ب ی بيمارستان دیگه انگار ارث طلب داشتن ازم اشکمو درآوردن عوضیا
0
1402/07/16
ساحل sh
توکل بخدا عزیزم نگران نباش . چشم دعا میکنم خدا بچتو صحیح تو بغلت بذاره
0
1402/07/16
سوال کننده
خدا ازشون نگذره خب من اگ گیر نکرده بودم ک زنگ نمیزدم
0
1402/07/16
ساحل sh
عقده این یه سری ادما . ولی خب چون شرایط اورژانسی داری میگن که حضوری باید بیای
0
1402/07/16
سوال کننده
گفتم از چن تا دکتر پرسیدم گفتن باید اورژانسی سزارین شی گف خب برو پیش اونا سزارینت کنن و کلی طعنه و تیکه
0
1402/07/16
ساحل sh
الان فقط باید استرس از خودت دور کنی و یه تصمیم ذرست و حسابی بگیری .
خواستی برو بیمارستان پزشک اونحا هم ببیننت شاید اصلا با پزشکت هم نظر بود و گفت برو سر تایمت سز شو
خواستی برو بیمارستان پزشک اونحا هم ببیننت شاید اصلا با پزشکت هم نظر بود و گفت برو سر تایمت سز شو
0
1402/07/16
سوال کننده
فردا صب قراره برم ازمایش حاضر ک شد ببرم پیش دکترم ب نظرت تا فردا دووم میارم حداقل فردا شه سرم بگیرم بزنم ؟
0
1402/07/16
ساحل sh
اره بابا تا فردا چیزی نمیشه نگران نباش. فقط فردا دیگه به تعویق ننداز. ولی عزیزم من که در حد دکتر نیستم که بگم بمون یا نمون . باز خودت میدونی. پزشک اوما هم نظرش به بستری هست
0
1402/07/16
ساحل sh
نهایتا میخوان بستریت کنن تحت نظر باشی دیگه
0
1402/07/16
سوال کننده
فقط فردا شه میرم میگم حداقل سرم بده بهم بحثم اینه ب فردا برسم
0
1402/07/16
ساحل sh
توکل بخدا
0
1402/07/16
سوال کننده
این چن ساعتی ک صب شه رو میگم این مدتم یکسر آب میخورم
0
1402/07/16
ساحل sh
اره همین کارو کن استرسم نداشته باش
0
1402/07/16
سوال کننده
برام دعا کن بعد ۴ سال با بدبختی و در ب دری دارم این بچه رو
1
1402/07/16
ساحل sh
تا خدا نخواد برگی از درخت جدا نمیشه . الانم حال بچه خوبه کامل هم رسیده س.
ولی فردا برو پیش دکترت و کارت رو نهایی کن
ولی فردا برو پیش دکترت و کارت رو نهایی کن
0
1402/07/16
سوال کننده
باشه
ممنون عزیزم ببخشید تو رو هم اذیت کردم 😅خدا نی نی تو برات حفظ کنه
ممنون عزیزم ببخشید تو رو هم اذیت کردم 😅خدا نی نی تو برات حفظ کنه
0
1402/07/16
ساحل sh
قربونت برم برو استراحت کن مزاقب حرکتاش باش
شبت خوش
شبت خوش
0
1402/07/16
سوال کننده
چشم مرسی
شب بخیر عزیزم
شب بخیر عزیزم
0
1402/07/16
Fatemeh Az
ایشالله که بسلامتی نی نیتو بغل بگیری تاراجان
نمیشه بری همون بیمارستانی که وکترت میره بستری بشی تا روز عملت؟ حداقل اونجا چک میشی و سرم میگیری
نمیشه بری همون بیمارستانی که وکترت میره بستری بشی تا روز عملت؟ حداقل اونجا چک میشی و سرم میگیری
0
1402/07/16
سوال کننده
انشاالله
امشب مجدد میخام برم پیشش باز مجدد بهش میگم اگ بشه سرم میگیرم تا روز عمل
امشب مجدد میخام برم پیشش باز مجدد بهش میگم اگ بشه سرم میگیرم تا روز عمل
0
1402/07/16
سوال کننده
امشبو دووم بیارم فردا شب بستری میشم
0
1402/07/16
پزشک اوما
عزیزم مراقب حرکات جنین باشید با این مایع آمنیوتیک هیچ کس برای شما زایمان طبیعی انجام نمیدهد سزارین اورژانسی میشوید، اگر هم بیمارستانی با شما با طعنه حرف زده از سطح پایین کاری برخوردار است حداقل بهتر است بستری باشید الان همه چیز خوب است؟
0
1402/07/16
سوال کننده
دکتر جان دیشب تا صب فقط آب خوردم و امروزم داعم بطری کنارمه و آب میخورم
حرکات بچه هم خوبه
متاسفانه چنان بد صحبت کردن ک از زنگ زدن پشیمون شدم
دکتر جان همین روال داعم آب خوردن و چک کردن حرکات جنین رو ادامه بدم ممکنه تاثیر داشته باشه تا شب ک حداقل برم پیش دکترم اصرار ب سرم کنم
حرکات بچه هم خوبه
متاسفانه چنان بد صحبت کردن ک از زنگ زدن پشیمون شدم
دکتر جان همین روال داعم آب خوردن و چک کردن حرکات جنین رو ادامه بدم ممکنه تاثیر داشته باشه تا شب ک حداقل برم پیش دکترم اصرار ب سرم کنم
0
1402/07/16
سوال کننده
سرم چی هس میتونم خودم تهیه کنم و تزریق کنم نیاز ب نسخه پزشکه؟
0
1402/07/16
پزشک اوما
متوجهم عزیزم ، خودتان تهبه کنید تزریق کنید سرم رینگر بزنید ولی اول فشار خون را چک کنید ❤️
0
1402/07/16
سوال کننده
دکتر جان دیروز ک داخل مطب بودم حالا نمیدونم بخاطر استرس بود یا ن اما یک سری فشارم ۱۷ روی ۱۰ و سری بعد ۱۴ روی ۹ و سری بعد ۱۳ روی ۹ و در نهایت ۱۲ روی ۸.۵ ک دکتر یک سری ازمایش تست کبدی نوشتن گفتن برای فشار بالاته ک امروز انجام دادم و گفتن تا شب بیار جوابشو با نامه بستریت اگ جواب اونا نرمال باشه میتونم تزریق کنم ؟ چه تعداد سرم بگیرم ؟ چ فاصله زمانی؟
0
1402/07/16
Shima 🌻
تارا چطوری؟
0
1402/07/16
Shima 🌻
کاش همون بیمارستان خصوصی که میخوای زایمان کنی میرفتی با برگه سزارین و سونوت...که خودشونم فشارتو بگیرن و سرمو اونجا برات بزنن
0
1402/07/16
سوال کننده
افتضاحم چ روحی چ جسمی
0
1402/07/16
سوال کننده
امشب نتیجه آزمایش رو برا دکترم میبرم میگم یا بستریم کن یا سرم بده اگ نداد خودم میگیرم میزنم توان این حجم استرس و حال بدو ندارم
0
1402/07/16
Shima 🌻
اره..استرس خودش سم...حالا چرا شب دکترت هست..؟بعدازظهر کجاست؟
0
1402/07/16
پزشک اوما
عزیزم بنابراین اصلا خودسرانه تزریق نکنید باید فشار پایین باشد من توصیه میکنم با این شرایط بستری شوید
0
1402/07/16
پزشک اوما
کدام شهر هستید؟
0
1402/07/16
سوال کننده
دکتر جان بستری شدم و صب قراره سزارین شم
0
1402/07/16
سوال کننده
بیرجند
0
1402/07/16
سوال کننده
الانم دستگاه nst بهم وصله و سرم
0
1402/07/17
رز ارجمند
عزیزم
1
1402/07/17
رز ارجمند
ان شالله به سلامتی نی نیتو بغل بگیری و زایمان راحتی داشته باشی
0
1402/07/17
سوال کننده
مرسی عزیزم انشاالله برام دعا کن
0
1402/07/17
رز ارجمند
اصلا استرس نداشته باش عزیزم
0
1402/07/17
رز ارجمند
بیا خبرمون کن دیگه
0
1402/07/17
رز ارجمند
دکتر خودت میاد سزارینت انجام میده یا نه دکتر دیگه ای میاد
1
1402/07/17
Shima 🌻
خوب کردی رفتی بیمارستان تارا.اینطور خیالت راحت تر
0
1402/07/17
Shima 🌻
انشالله به سلامتی زایمان میکنی عزیزم.امروز همش تو فکرت بودم..اوما خراب بود.بیام حالتو بپرسم.امیدت به خدا
0
1402/07/17
سوال کننده
سعی میکنن
0
1402/07/17
سوال کننده
م
0
1402/07/17
سوال کننده
اره خودش میاد هم فشارم بالا بود هم آب دورش کمه گف ختم حاملگی بدم بهتره
0
1402/07/17
سوال کننده
اره
0
1402/07/17
سوال کننده
مرسی عزیزم انشاالله
قربونت برم اره اومای منم کلا پرید دوباره نصبیدم
قربونت برم اره اومای منم کلا پرید دوباره نصبیدم
0
1402/07/17
پزشک اوما
خداروشکر مامان گل بهترین تصمیم است موکول کردن به سه شنبه واقعا ریسک بزرگی بود
1
1402/07/17
سوال کننده
دکتر جان زایمان کردم مرسی ک پا ب پام اومدین و سوالاتمو جواب دادین خدا خیرتون بده دعاتون کردم🥰
0
1402/07/17
Shima 🌻
تارا عزیزم مبارکککککککک.قدمش خیر انشاللهه..خودت خوبی؟نی نی خوبه؟😍😍😍هرموقع حالت خوب بود و تونستی بیا تاپیک مهر برامون بگو از حالت
0
1402/07/17
سوال کننده
مرسی عزیزم
من ک ن اما نی نی خوبه خداروشکر
باشه عزیزم
من ک ن اما نی نی خوبه خداروشکر
باشه عزیزم
0
1402/07/17
پزشک اوما
ای جانم عزیزم قدم نورسیده مبارکتان باشد 💓❤️ممنونم که به یادم بودید واقعا ممنونم و از صمیم قلب خوشحالم که همه چیز عالی جلو رفت 💜💓💜💓
0
1402/07/17
پزشک اوما
stk: |~|11|~|103_col
1
1402/07/17
سوال کننده
مرسی دکتر جان
خاهش میکنم کاری نکردم دعای من در مقابل زحمات شما تنها کاری بود ک برا جبران ازم برمیومد🥰
خیر ببینید انشاالله 🙂
خاهش میکنم کاری نکردم دعای من در مقابل زحمات شما تنها کاری بود ک برا جبران ازم برمیومد🥰
خیر ببینید انشاالله 🙂
1
1402/07/17
سوال کننده
stk: |~|11|~|111_col
0
1402/07/17
پزشک اوما
عزیزدلم هستید دعایتان و سلامتی شما و دلبندتان گرانبهاترین دارایی من است 😘💓😘
0
1402/07/17
پزشک اوما
stk: |~|11|~|103_col
1
1402/07/17
سوال کننده
فداتون دکتر جان ک انقد ماهید🥰
1
1402/07/17
سوال کننده
stk: |~|11|~|27_col
0
1402/07/18
پزشک اوما
الهی که زنده باشید عزیزجان دوست داشتنی و خوش قلب من 💓💜💓
0
1402/07/18
پزشک اوما
stk: |~|11|~|103_col
1
1402/07/18
سوال کننده
عزیزدلید دکتر جان😊
1
1402/07/18
سوال کننده
stk: |~|11|~|196_col
0
1402/07/18
پزشک اوما
جان دلم هستيد مهربانم 💓💜💓
0
1402/07/18
پزشک اوما
stk: |~|11|~|102
1
1402/07/18
سوال کننده
stk: |~|11|~|139
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




