سلام به اومایی عزیز و دکتر مهربون اوما
عزیزان من هر هفته آمپول فمولایف۲۵۰میزنم
برای این هفته ۲۵۰پیدا نکردم و اجبارا ۵۰۰گرفتم
حالا فردا باید تزریق کنم
میشه نصفش رو بزنم؟همون کارایی رو داره؟
یا کامل بزنم و هفته بعدمجدد یه۲۵۰؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



289
1402/07/02






