سلام کسی هست امپول فمولایف زده باشه و بعدش لکه بینی ولی در حد کم داشته باشه
من لکه بینی ندارم ولی بعد این امپول لک میبینم
البته هماتوم دارم ممکنه بخاطر خارج شدن هماتوم باشه
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



443
1400/05/13

