سلام هفته 34بارداری ام درد کشاله ران داشتم دکتر برام سفیکسیم400و آمپول پرولوتون دوتا نوشت هفته ای یکی ک داروخونه فمولایف 500بهم داد منم یه دونه زدم الان مطب میگه نصف هرآمپولتو بزن گفتم اولی رو کامل زدم گف عیب نداره دومی رو نصف بزن میخاستم بدونم اون ک اولی رو فمولایف 500کامل زدم مشکلی ایجاد نمیکنه؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



497
1398/05/20


