سلام به روی ماهتون مامان جان وقتتون بخیر ❤️ بله حتما باید مراجعه کنید همچنین قطره پلارژین را شروع کنید ، اسپری نورمونیکس هر 6 ساعت دو پاف داخل بینی بزنید و اگر شدت آبریزش زیاد بود سیتریزین هر 12 ساعت یک و نیم سی سی بدهید ❤️
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.