سلام خدمت پزشک عزیز اوما و دوستان عزیزم 🌹
من متاسفانه همچنان درگیر تست آمینوشورم 🤦♀️
شنبه صبح تا ظهر با هر فشار عطسه یه مقدار کم آبریزی داشتم، رفتم تست دادم مثبت شد. دکتر کپسول آمپیسیلین برام تجویز کردن هر 6 ساعت 1 عدد که هنوز دارم میخورم.
یکشنبه رفتم سونو کردم وزن جنین 434 gr بود و AFI Index 10 بود. بعد از سونو دوباره تست دادم اول یه هاله خیلی کمرنگ انداخت، تا خواستم ببرم یه بیمارستان دیگه و بستری بشم حدود 15 دقیقه طول کشید که تو این فاصله خط کمرنگه کامل پاک شد!!!!!!!
تصمیم بر این شد 3 روز تو خونه استراحت کنم و مایعات زیاد بخورم و دوباره سونو و تست رو تکرار کنم.
امروز که 3 روز گذشته و من دوباره سونو رو تکرار کردم وزن جنین 489 gr و AFI Index 10.1 شده بود. اما دوباره تست آمینوشورم مثبت شد!
در صورتیکه من از همون ظهر شنبه تا الان دیگه آبریزی نداشتم اصلا!!!!
و با توجه به سونو نرمال و وضعیت و علائمم ظاهریم، پزشک اورژانس (متخصص زنان) هم که رفتم واسه بستری گفتن نیازی به تست مجدد و بستری نیست و فقط چنتا آزمایش برام نوشتن و یه سونو واسه هفته آینده.
دوستان کسی تجربه مشابه من داشته که بدون آبریزی و با سونو نرمال جواب تست آمینوشورش مثبت بشه؟
خانم دکتر چطور ممکنه آبریزی نداشته باشم اما تست مثبت بشه؟
ربطی به سرماخوردگیمو و عفونت دیگه نداره؟
پرسش (1402/06/29):
تست آمینوشور مثبت بدون آبریزی
932
17
1402/06/29
سوال کننده
0
1402/06/30
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون مامان جان
عزیزم سرم درمانی انجام نشده ؟
عزیزم سرم درمانی انجام نشده ؟
0
1402/06/30
سوال کننده
نه خانم دکتر. بستریم نکردن که بخوان سرم بزنن.
فقط از همون شنبه دارم آمپیسیلین مصرف میکنم، سی عدد دکترم واسم تجویز کردن.
فقط از همون شنبه دارم آمپیسیلین مصرف میکنم، سی عدد دکترم واسم تجویز کردن.
0
1402/06/30
سوال کننده
آزمایشی که پزشک اورژانس برام نوشتن گفتن یکیشو همون موقع انجام بدم و یکیشو 48 ساعت بعد.
0
1402/06/30
سوال کننده

این نتیجه آزمایش سری اوله که دیروز انجام دادم، و فردا باید نوبت دومش انجام بشه.
0
1402/07/02
سوال کننده
خانم دکتر جواب من رو فکر کنم یادتون رفت بدید...
0
1402/07/02
سوال کننده
من آزمایش 48 ساعت بعدش رو هم دادم و نتیجه خیلی بهتر شده و بود و CPR به 1 رسیده بود.
0
1402/07/02
سوال کننده
فقط نگرانم ممکنه هفته دیگه باز تست بدم مثبت بشه؟
0
1402/07/02
سوال کننده
ببخشید CRP
0
1402/07/02
پزشک اوما
عزیزدلم عذرخواهي میکنم نوتیفیکیشن پیامتون خاموش شده بود ممنونم که مجددا پیام گذاشتید❤️
برای سرم درمانی بستری شدن نیاز نیست خودتان میتوانید مراجعه کنید آغاز گردد، خداروشکر که نتیجه بهتر شده استراحت کافی داشته باشید مایعات فراوان بخورید ، سرم درمانی یک نوبت در هفته شروع شود تا نتیجه آزمایش هفته بعدی را ببینیم
برای سرم درمانی بستری شدن نیاز نیست خودتان میتوانید مراجعه کنید آغاز گردد، خداروشکر که نتیجه بهتر شده استراحت کافی داشته باشید مایعات فراوان بخورید ، سرم درمانی یک نوبت در هفته شروع شود تا نتیجه آزمایش هفته بعدی را ببینیم
0
1402/07/03
سوال کننده
خواهش میکنم خانم دکتر.
دوتا سوال دارم، اول اینکه سرم درمانی فقط برای افزایش آب بدن و کیسه جنین هست یا آنتی بیوتیک هم داخل سرم تزریق میشه؟
و اینکه به نظرتون دیگه نیاز هست دوباره تست آمینوشور بدم؟ آخه الان یک هفته هست که اصلا آبریزی ندارم و حالم خوب شده!
میتونم به نتیجه سونویی که قراره چهارشنبه تکرار بشه اکتفا کنم؟
دوتا سوال دارم، اول اینکه سرم درمانی فقط برای افزایش آب بدن و کیسه جنین هست یا آنتی بیوتیک هم داخل سرم تزریق میشه؟
و اینکه به نظرتون دیگه نیاز هست دوباره تست آمینوشور بدم؟ آخه الان یک هفته هست که اصلا آبریزی ندارم و حالم خوب شده!
میتونم به نتیجه سونویی که قراره چهارشنبه تکرار بشه اکتفا کنم؟
0
1402/07/03
پزشک اوما
آنتی بیوتیک فقط در صورت صلاحدید پزشکتان تجویز میشود ولی در فرم معمول خیر بیشتر با هدف کمک و افزایش حجم مایع آمنیاتیک سرم درمانی درخواست میگردد و بله اگر پزشکتان اصرار دارد باید تست را تکرار کنید
1
1402/07/03
سوال کننده
ممنونم خانم دکتر از پاسخگوییتون 🌹🙏❤️
0
1402/07/03
مامان سان آی کوچولو ❤❤
سلام عزیزم بهتری؟
0
1402/07/03
مامان سان آی کوچولو ❤❤
من یه هفته س احساس خیسی دارم
شما دردم داشتی؟
شما دردم داشتی؟
0
1402/07/03
مامان سان آی کوچولو ❤❤
میشه راهنماییم کنی
0
1402/07/04
پزشک اوما
خواهش میکنم گل من 😘😘
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




