Ooma
پرسش (1400/10/18):

کیت آمینوشور استفاده نشده

سلام به همه دوستای گلم من مجبور شدم کیت آمینو شور بخرم ولی مورد استفادم نشد حالا همین جور مونده آک آک تو خونه هر داروخونه ایی هم توشهرمون میبرم قبول نمیکنن خودم دویست و هشتاد تومن خریدم

کیت آمینوشور استفاده نشده
کیت آمینوشور استفاده نشده
اینو دیگ باید به یک نیازمند هدیه بدی
چون داروخانه معمولا مرجوعی ندارن...
اره میدونم
گفتم ببینم کی لازم داره بهش ارزون تر بدم براش با پست بفرستم
ببر بده بیمارستان یا یه جا استفاده کنن یا که نگه دار
چقدرم گرون گرفتی من هفته ی پیش ۱۲۰ تومن از بیمارستان انصاری خریدم تازه میگفتن گرون گرفتم ۱۲۰😄😄😄
ای جان چه خوب گرفتی بردم بیمارستان گفت ما استفاده نداریم گفت بده به بیمارا اکثرا هم نمیدونن چی هست
عه
پس نگه دار شاید یکی لازمش شد بدی بهش
اره واسه همین تاپینگ زدم
چه استفاده ای داره؟
واسه بارداراست
که میخوان بدونن کیسه ابشون پاره شده یا نشتی داره یا نه
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه