سلام دکتر اوما عزیز. من پسرم کلا حساسه خیلی مراقبشم .
الان چندوقتیه مدام چونش زیر لبش دون قرمز میریزه کمرنگ میشه و دوباره پررنگ میشه . طیر و قابل لمس نیس فقط مشخصه ک حساسیت طوره اما نمیدونم چی .
چون چیزایی ک حساسه رو نمیدم کلا بهش
الان چی بهش بزنم ک اینا خوب شه؟؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



353
1402/06/29




