شاید آلرژی داره که بیقراری و بی خوابی داره
دیگه ۶ماهه باید درست شده باشه
دکتر دختر من که گفت شربت خواب نده روی مغزشون اثر میذاره
از اول همینطوری بود؟ پسر من دو ماهشه خوابش خوب نیست یعنی مدت بیداریش زیاده سه چهارساعت بیدار میمونه بعد میخابه .
پسر من هنوز بعضی شبا اذیت میکنه
منم قصد دارم ی چیزی بگیرم بش بدم
دیگ واقعا خسته شدم
دختر من هنوز حداکثر خوابش پنجاه دقیقه ست ،با اینکه داروهای هم به دستور پزشک میدم
من تو همین سن و سال بچه ی تو بی بی سد دادم اثر نداشت روش
ایشالا برا تو اثر داشته باشه، دوتاتون خواب راحت برین 😅😘
چرا زیر اسمت نوشته نوزاد ۴۴ روزه ولی تو پروفایلت پنج ماهه س؟ 😨
عزیزم شاید رفلاکس داره شایدآلرژی داره
پسر من آلرژی داشت قشنگ تا دو سال خواب راحت نداشت بعدشم لوزش متورم شده بود ی سالم به خاطر اون خواب نداشت تا عمل کردیم
من واقعا اذیتم خودمم سنگ کیسه صفرا دارم درد نابودم میکنه
این شربت مضر نیس گیاهی
من خودم گاهی داروگیاهی به بچم میدم
این از نوع بهداشتیشه و تمیزتر🤣