Ooma
پرسش (1404/10/24):

شربت بی بی سد و فاویسم

سلام دکتر پسرم فاویسم داره البته تو نوزادی آزمایش دادیم و گفتن فاویسمه دیشب شربت بی بی سد دادم خداروشکر خوب خوابید ولی از ی طرف نگران فاویسمش بودم گفتم بپرسم میتونم تا ی هفته بهش این شربتو بدم اول پنج سی سی دادم اثر نداشت دیشب هشت سیسی جواب داد خیلی بد می‌خوابه همش بیدار میشه گریه میکنه بهونه میکنه همه چیو بررسی کردم هیچ مشکلی نداره سبک میخوابه،بهونه میگیره میگه دستم رو سینت باشه بخوابم تکون هم نخور...

سلام به روی ماهتون مامان جان
در فاویسم بهتر است بی‌بی سد استفاده نشود
وای دکتر من دو شب استفاده کردم دیگ استفاده نمیکنم
الان که حال کوچولوی ما خوب است جای نگرانی نیست ولی ادامه ندهید
چشم ممنونم دکتر مهربونم
چشم هاتون بی بلا جانم و خواهش میکنم ❤️❤️🌹❤️
stk: |~|11|~|103_col
چشم هاتون بی بلا جانم و خواهش میکنم ❤️❤️🌹❤️
🩵🩷
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه