سلام دکتر پسرم فاویسم داره البته تو نوزادی آزمایش دادیم و گفتن فاویسمه دیشب شربت بی بی سد دادم خداروشکر خوب خوابید ولی از ی طرف نگران فاویسمش بودم گفتم بپرسم میتونم تا ی هفته بهش این شربتو بدم اول پنج سی سی دادم اثر نداشت دیشب هشت سیسی جواب داد خیلی بد میخوابه همش بیدار میشه گریه میکنه بهونه میکنه همه چیو بررسی کردم هیچ مشکلی نداره سبک میخوابه،بهونه میگیره میگه دستم رو سینت باشه بخوابم تکون هم نخور...
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



118
1404/10/24


