سلام ببخشید من واژنم خیلی درد میکنه و کشاله رانم دکتر بهم شیاف پرژسترون دادشبی یک عدد بزنم و ازیتروماسین ۲۵۰ یه صبح یه شب به نظر خودم عفونت دارم هر چه قدر به دکترم میگم سوزش و درد دارم اول که میگفت طبیعی دیگه الان با اصراری من این دارو ها رو داده خیلی درد میکنه میترسم زایمان زود رس داشته باشه به نظرتون چی کار کنم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



381
1402/06/27




