سلام و درود من دیشب آخرین بخیه هم افتاد جذبی بود بهد از ۲۰ روز
ولی بخیه های داخل واژنم هنوز هستن و جذب نشدن ، طبیعیه ؟
و اینکه از داخل ب آخرین بخیه ی چیز سفید بود چون خودم ندیدم نمیدونم چیه ولی عکسش دارم ،عفونته ؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



770
1402/06/25





