سلام عزیزم آره بده ، روزانه تا ۱۵ قطره میتونی بدی ، ولی بهش انجیر و آلو بدی بهتر هست ، توی همه غذاهاش بریز تا وقتی یبوستش خوب بشه
بی بی کر بی ضرره،پروبیوتیکه میتونی بدی اصلا قطعش نکن تا موقعی که اسهال نشده
اگه شکمش خیلی سفته هر ۸ساعت ۵قطره بده بعدش که شکمش کار کرد روزی ۵.۶قطره بده
من صبح ناشتا ۱۵ قطره رو میدم بعدم آب میدم بعدش پی پی میکنه
۱۵ قطره روغن زیتون ؟ هر روز ؟ چند مدته این کار رو میکنید ؟
بچهتون چندماهشه ؟
سلام مامان جان
بله شروع کنید و هر 8 ساعت 5 قطره بدهید به علاوه روی تغذیه خیلی کار کنید، آب بدهید، کره به غذاها اضافه کنید، کدو سبز اضافه کنید، پوره گلابی، کدو حلوایی و کدو سبز بدهید
اینکه نوشتی دو هفته هست ک یبوست داره
یعنی این دو هفته شکمش کار نکرده اصلا ؟ دفع نداشته ؟؟
نه دفع رو هر روز داره
ولی سفته
فکر نکنم
چون پروبیوتیک هست
قطعا ضرر یبوست بیشتره