سلام خانم دکتر عزیز..
من ۳ روز مونده به پریودم رفتم دکتر پماد کلوتریمازول ۲ درصد داد و گفت خشکی واژن داری و باید پلاسما درمانی کنم ایا من باردار نمیشم وقتی خشکی واژن داشته باشم یا ن فردا روز ۱۳ از امپول اچ سی جی هست میتونم بی بی بزنم یا ۱۴ بزنم ممنون
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



455
1402/06/22


