سلام وقت تون بخیر،من ۱۳ شهریور انتقال جنین داشتم،از همون روز دچار لکه بینی قرمز شدم تا روز بعد،مجددا روز سوم انتقال یک لک قهوه ای رنگ دیدم،علاوه بر ان در ناحیه تخمدان راست و کشاله ران پای راست دچار درد شدم(البته شش ماهی هست که کیست تخمدانم رو جراحی کردم)، مجددا از روز پنجم درد داشتم و شب هفتم دچار لک بینی قهوه ای رنگ شدم و روز هفتم دچار درد قابل تخمدان شدم و هفتمین شب دچار گرگرفتگی و بعد لرز
امروز که روز هشتم بود همه علائم از بین رفتن، به نظرتون چه اتفاقی افتاد؟
پرسش (1402/06/20):
از بین رفتن علائم در روز هشتم انتقال
13366
102
1402/06/20
سوال کننده
1
1402/06/20
مامان محمد حسین
ایشالله ک خيره 😇🤲🙏
ولی خودتو درگیر علائم نکن
ولی خودتو درگیر علائم نکن
0
1402/06/20
سوال کننده
سلام عزیزم من خیلی سختی کشیدم،اینم انتقال سوممه، ولی این ک کمردرد و دل دردم امروز خوب شده برام عجیبه
0
1402/06/20
سوال کننده
اخه اکثرا از روز هفتم هشتم علائم شون شروع میشه
0
1402/06/20
🌺 ฅ^•ﻌ•^ฅ 🌺 ◕‿◕
منم اولا علایم داشتم نفخ درد پریودی درد سینه حس سنگینی سینه میکردم اما چند روز هیچ علایم نداشتم تا دیروز که10 انتقالم بود درد خفیف مثل درد پریودی رو داشتم امروزم همین طور برای منم سواله ک چرا علایم ندارم تازه سینه هامم ک حساس شده بودن به حالت قبل برگشتن و کوچیک شدن
0
1402/06/20
🌺 ฅ^•ﻌ•^ฅ 🌺 ◕‿◕
انشالله که بارداری گلم فکر کنم این علایما میانو میرن چیز زیاد خاصی نباشن ک خودمونو درگیرش کنیم
0
1402/06/20
🌺 ฅ^•ﻌ•^ฅ 🌺 ◕‿◕
چندتا انتقال دادی گریدشون چی بود
0
1402/06/20
🌺 ฅ^•ﻌ•^ฅ 🌺 ◕‿◕
دکتر گفت چند روز بعد انتقال ازمایش بارداری بدی
0
1402/06/20
مامان دخملی
توی انتقال هیچ علامتی مهم نیست.هیچی.
0
1402/06/20
مامان دخملی
من هیچ علامتی نداشتم
بقیه میگفتن لک لانهگزینیداشتیم ولی اصلا باردار نبودن.....اصلا دنبال علامت نباشید
اون لکه هایی که هم دیدین در اثر اون لوله که جنین رو انتقال میدن داخل رحم دیواره ها خراش ممکنه بردارن.
انشالله خیره.
بقیه میگفتن لک لانهگزینیداشتیم ولی اصلا باردار نبودن.....اصلا دنبال علامت نباشید
اون لکه هایی که هم دیدین در اثر اون لوله که جنین رو انتقال میدن داخل رحم دیواره ها خراش ممکنه بردارن.
انشالله خیره.
0
1402/06/20
🌺 ฅ^•ﻌ•^ฅ 🌺 ◕‿◕
جدا هیچ علایمی؟ از کی علایماتون شروع شد
انتقال جنین داشتید یا طبیعی
انتقال جنین داشتید یا طبیعی
0
1402/06/20
🌺 ฅ^•ﻌ•^ฅ 🌺 ◕‿◕
بی بی چک زدید یا نه یباره ازمایش دادید
0
1402/06/20
🌺 ฅ^•ﻌ•^ฅ 🌺 ◕‿◕
من دیروزو امروز بی بی چک زدم منفی شد ممکنه پس فردابرم ازمایش
ازمایشم مثبت شه
ازمایشم مثبت شه
0
1402/06/20
مامان دخملی
شما که زدی بارداری؟!
0
1402/06/20
🌺 ฅ^•ﻌ•^ฅ 🌺 ◕‿◕
انتقال دادم اگه انشالله مثبت باشه میشه 4 بارداری دیگه
0
1402/06/20
مامان دخملی
اها .انشالله خیره.
جنین چندروزه بوده؟ الان روز چندمه؟
جنین چندروزه بوده؟ الان روز چندمه؟
0
1402/06/20
سوال کننده
چقد پیام تون بهم انرژی داد،ممنونم ک اگاهم کردین
0
1402/06/20
سوال کننده
دوتا بلاست گرید a و b
0
1402/06/20
🌺 ฅ^•ﻌ•^ฅ 🌺 ◕‿◕
3 روزه بودن روز 11 انتقال بود
0
1402/06/20
مامان دخملی
۳روزه باید تا همون ۱۴ روز صبرکنید...و برید ازمایشگاه
0
1402/06/20
مامان دخملی
دیگه بیبی نزنی بهتره
0
1402/06/20
سوال کننده
منم حدس زدم لکه شب هفتم شاید لانه گزینی بوده و دل درد روز هفتم هم به همون خاطر ولی امروز همه دردا از بین رفتت
0
1402/06/20
🌺 ฅ^•ﻌ•^ฅ 🌺 ◕‿◕
اره عزیزم نگران نباش این خانومم ک میگه اصلا علایم نداشته پس زیاد مهم نیستن این علایما بدن با بدنم فرق میکنه
0
1402/06/20
سوال کننده
چشم ولی نمی دونم از استرسه یا چی امروز فقط پاهام یخه
0
1402/06/20
سوال کننده
ب من برای روز ۱۵ سیکل وقت ازمایش دادن
0
1402/06/20
🌺 ฅ^•ﻌ•^ฅ 🌺 ◕‿◕
جواب ازمایشو همون روز میدن؟ من دوست دارم چهارشنبه ک 13 انتقالمه برم ازمایش تاثیری داره این یه روز؟
0
1402/06/20
🌺 ฅ^•ﻌ•^ฅ 🌺 ◕‿◕
اره دیگه نمیزنم تو روحیم خیلی تاثیر میزاره
0
1402/06/20
مامان دخملی
اره ۱.۲ ساعت بعد جواب میدن
0
1402/06/20
سوال کننده
شما چ دارویی می خورید
0
1402/06/20
مامان دخملی
عزیزم من ۳سال توی دکترها بودم.انتقال منفی هم داشتم...نباید نا امید شیو کوتاه بیای
0
1402/06/20
🌺 ฅ^•ﻌ•^ฅ 🌺 ◕‿◕
همه ازمایشگاها همون روز جواب میدن؟
0
1402/06/20
سوال کننده
من ۶ ساله تو این راهم برام لطفا دعا کنید نجات پیدا کنم
0
1402/06/20
🌺 ฅ^•ﻌ•^ฅ 🌺 ◕‿◕
مکمل و امپول پرژسترون روزی 2 تا
0
1402/06/20
مامان دخملی
زدی بارداری که عزیزم.دیگهنگران چی هستی
0
1402/06/20
🌺 ฅ^•ﻌ•^ฅ 🌺 ◕‿◕
واسه شما چی؟
0
1402/06/20
سوال کننده
انشاءالله که نتیجه بگیرید
0
1402/06/20
سوال کننده
من زدم تا تغییرات بدنم تو این روزا بخونم تغییرم دادم بعد سوال پرسیدم ولی اوما زده بارداری
0
1402/06/20
🌺 ฅ^•ﻌ•^ฅ 🌺 ◕‿◕
انشالله عزیزم منم 5 ساله اگه خدایی نکرده منفی شه خیلی بد روحیمو میبازم انشالله خدا ناامیدمون نکنه لطفو کرمشو شاملمون کنه درکت میکنم گلم خیلی سخته
0
1402/06/20
سوال کننده
استرادیول،ویتامین d3، فموبرا،اسپرین، انوکسا، دوفاستون و شیاف پروژسترون و پردنیزلون
0
1402/06/20
سوال کننده
انتقال ما تو روزای اربعین و ۲۸ صفر افتاده
انشاءالله صاحبان این شبا حاجت همه ماها رو بدن
انشاءالله صاحبان این شبا حاجت همه ماها رو بدن
0
1402/06/20
🌺 ฅ^•ﻌ•^ฅ 🌺 ◕‿◕
d3 هم راستی برام نوشته
چند سیکلت بود انتقال دادی ک استرادیول نوشته
چند سیکلت بود انتقال دادی ک استرادیول نوشته
0
1402/06/20
سوال کننده
۲۱ سیکل
0
1402/06/20
سوال کننده
شما چندم بودی
0
1402/06/20
🌺 ฅ^•ﻌ•^ฅ 🌺 ◕‿◕
من 11 سیکل تخمک کشی داشتم14 سیکلم انتقال دادم
0
1402/06/20
🌺 ฅ^•ﻌ•^ฅ 🌺 ◕‿◕
انشالله عزیزم مثبت بشی بیای اینجا خبرشو بدی خوشحالمون کنی❤
0
1402/06/20
سوال کننده
انشاءالله به سلامتی
0
1402/06/20
سوال کننده
همچنین شما
0
1402/06/20
🌺 ฅ^•ﻌ•^ฅ 🌺 ◕‿◕
گلم نگفتن چرا اون دوبار قبل نگرفت
0
1402/06/20
🌺 ฅ^•ﻌ•^ฅ 🌺 ◕‿◕
❤
0
1402/06/20
سوال کننده
من کیست اندومتریوز داشتم،نمی دونستم ولی تیروئیدم کم کاری شدید داشته، ازمایشات ایمنی انعقادیم ب درخواست خودم انجام دادم
0
1402/06/20
سوال کننده
شما اولین بار انتقال میدین
0
1402/06/20
🌺 ฅ^•ﻌ•^ฅ 🌺 ◕‿◕
انشالله ک عزیزم اینسری میگیره و با خبر خوب میای
0
1402/06/20
سوال کننده
انشاءالله،خیلی اذیت شدم بعد انتقالم فقط ۶ ماه دارو خوردم تا تیروئیدم مرتب شد بعدشم ی عمل سنگین برای کیستم داشتم
ممنونم از دعای خیرتون
ممنونم از دعای خیرتون
0
1402/06/20
🌺 ฅ^•ﻌ•^ฅ 🌺 ◕‿◕
بله بار اولمه دوتا جنین a3روزه انتقال دادم قبلا تخمک کشی کردم 3 تا هم جنین تشکیل شد موقع انتقال گفتن از فریز برنگشتن ایسری 7 تا جنین واسم تشکیل شد
0
1402/06/20
سوال کننده
انشاءالله این بار بگیره برای هر دومون
1
1402/06/20
سوال کننده
ای جانم مبارک تون باشه انشاءالله ک همین دفعه مامان بشید
0
1402/06/20
سوال کننده
شما لکه بینی نداشتین
0
1402/06/20
🌺 ฅ^•ﻌ•^ฅ 🌺 ◕‿◕
واسه هم دعا کنیم ک انشالله خدا لطف و کرمشو بهمون نشون بده دست خالی ردمون نکنه
0
1402/06/20
سوال کننده
حتما از این به بعد قران بخونم و ذکر بگم براتون دعا می کنم
0
1402/06/20
🌺 ฅ^•ﻌ•^ฅ 🌺 ◕‿◕
مرسی فداتشم انشالله دوتامون طعم مادر شدنو تو همین انتقال بچشیم
2
1402/06/20
سوال کننده
زنده باشی عزیزم
انشاءالله
انشاءالله
1
1402/06/20
🌺 ฅ^•ﻌ•^ฅ 🌺 ◕‿◕
ممنون گلم انشالله هرچی از خدا میخوای بهت بده و خیر بببنی
0
1402/06/20
سوال کننده
🌹🌹🌹
0
1402/06/20
samira mom 2🙎♀️🙎♂️
سلام منم هیچ علائمی نداشتم روز ۸ انتقال تست زدم مثبت بود
0
1402/06/20
سوال کننده
سلام عزیزم خدا نی نی قشنگ تون رو براتون حفظ کنه
علائم من ب نظرتون می تونه لانه گزینی باشه
علائم من ب نظرتون می تونه لانه گزینی باشه
0
1402/06/20
yasamin 😊😊😊😊😊
من انتقال که دادم ' روز سوم تخمدان و کشاله پام درد خفیف چند دقیقه ای داشت ' دیگه هیچ علائمی نداشتم . چون بلاست بود ' روز ۹ نشون داد شما چون سه روزه بودند باید بیشتر صبر کنی . انشاالله که خیر باشه براتون و مثبت خوشگل آزمایشگاه رو بگیری .
0
1402/06/20
سوال کننده
عزیزم منم جنین هام بلاست هستن
ولی جرائت ندارم بی بی بزنم
ولی جرائت ندارم بی بی بزنم
0
1402/06/20
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون عزیزم
وقتتون بخیر 🌱🌱
جان دل قرار نیست این لکه بینی ودرد ناشی از انتقال همیشه ادامه یابد روندی کاملا طبیعی را طی میکنید صبور باشید تا ببینیم شرایط چطور پیش می رود
وقتتون بخیر 🌱🌱
جان دل قرار نیست این لکه بینی ودرد ناشی از انتقال همیشه ادامه یابد روندی کاملا طبیعی را طی میکنید صبور باشید تا ببینیم شرایط چطور پیش می رود
1
1402/06/21
yasamin 😊😊😊😊😊
دکتر من گفت روز دهم بی بی بزن ' که من زودتر زدم .
1
1402/06/21
سوال کننده
سلام خانم دکتر عزیز
خیلی ممنونم بابت پاسخ ارامش بخش تون
خیلی ممنونم بابت پاسخ ارامش بخش تون
0
1402/06/21
پزشک اوما
خواهش میکنم عزیزجان دوست داشتنی من ❤️💜😘
1
1402/06/22
سوال کننده
قربونتون برم
1
1402/06/23
پزشک اوما
خدا نکند جانم،، الهی که همیشه شاد باشید ❤️❤️
0
1402/06/23
سوال کننده
سلام عزیزم ازمایش دادین
0
1402/06/23
🌺 ฅ^•ﻌ•^ฅ 🌺 ◕‿◕
سلام عزیزم اره دیروز 13 انتقالم ازمایش دادم منفی شد 😔دکتر گفت داروهاتو قطع نکن تا 18 انتقال فرصت هست تیتر بتا معلوم کنه
0
1402/06/23
سوال کننده
ای جانم،کاملا درکت می کنم انشاءالله بره بالا
0
1402/06/23
🌺 ฅ^•ﻌ•^ฅ 🌺 ◕‿◕
انشالله عزیزم 😔 خیلی داغونم
0
1402/06/23
ماری 88&1403
سلام عزیزم.من امروز روز ۱۶ انتقال جنین بلاست هستم.دیروز ازمایشم مثبت شده و ۴۸ ساعت دیگه باید تکرار کنم.و اکثر علایم شما رو داشتم و دقیفا یه روز علایم بود و یه روز نه.این علایم همه برا مصرف دارو ها هستش
0
1402/06/23
ماری 88&1403
دقیفا روز موعد پریودیم لکه های قهوه ای داشتم که شیاف بیشتر کردم قط شد
0
1402/06/24
سوال کننده
سلام عزیزم،به سلامتی،من روز ۱۱ ازمایش دادم ۰.۱ شد، بتاتون چند بود
0
1402/06/25
🌺 ฅ^•ﻌ•^ฅ 🌺 ◕‿◕
چرا انقد زود رفتی
0
1402/06/25
hengame. h
خواهرم روز ۱۲بی بیرون منفی شد
0
1402/06/25
hengame. h
بی بی زد
0
1402/06/25
hengame. h
روز۱۴ام هم تست داد باز شد0.1
0
1402/06/26
سوال کننده
لکه بینی داشتم
با مامای دکترم ک صحبت کردم گفت برو از بده
با مامای دکترم ک صحبت کردم گفت برو از بده
0
1402/06/26
سوال کننده
انشاءالله دامن شون به زودی زود سبز شه
0
1402/06/26
سوال کننده
موعد ازمایشم فرداست
اطرافیان میگن دیگه ازمایش نده
اطرافیان میگن دیگه ازمایش نده
0
1402/06/27
hengame. h
عزیزم نه برو یه تست بده
0
1402/06/27
hengame. h
ممکن لقاح دیر انجام شده باشه
0
1402/06/29
🌺 ฅ^•ﻌ•^ฅ 🌺 ◕‿◕
سلام عزیزم چی شد تکرار کردی ازمایشو؟
0
1402/06/30
سوال کننده
سلام
بله تکرار کردم،متاسفانه منفی شد💔💔
بله تکرار کردم،متاسفانه منفی شد💔💔
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- علت ترشح قهوه ای در هفته دهم بارداری چیست ؟
- در زمان لکه بینی ضعیف، نزدیکی زمان تخمگذاری،آیا نزدیکی کرد درسته یا نه؟
- اگه حالتون بد میشه نگاه نکنید
- علت لکه بینی در شب ۲۵سیکل چیست ؟
- رابطه جنسی درهفته پنجم بارداری
- هماتوم بارداری و لکه بینی
- تعیین شروع پریودی ومراجعه به دکتر
- بتام بعد ۵ روز تاخیر ۶۰ شده
- سوال در مورد فیبروم
- لکه بینی و پریود نشدن




