سلام عزیزم سه وعده زیاد و سنگینه
من که ی وعده سوپ میدم . در کنارش میوه اینا میدم یکم
عزیزم با این دیدگاه وارد قضیه شو که تا سه ماه آینده این سوپ و آش ها و هر خوراکی میدی فقط حکم معرفی طعم ها رو داره و قرار نیست بچه باهاش سیر بشه که بخوای سر بازی کردن و غذا نخوردنش حرص بخوری
کم کم بعد از مرحله آش میتونی کته خیلی نرم بی نمک با عصاره گوشت و مرغ و.. بدی
کم کم خود بچه به غذا خوردن میافته
مامان های خوش سلیقه اوما چندتا تاپیک دارن و غذاهایی که برای بچه ها میپزن با موادش رو میذارن کلمه غذا رو سرچ کن میاره برای ایده گرفتن عالیه
این برنامه ای هست که بهداشت بهم داده
تو این برنامه روزی ۴ وعده زده بود که من ۳ وعده میدادم
سلام به روی ماهتون مامان جان
میتوانید یک وعده را پوره میوه و دو وعده غذا بدهید، تا سبک تر باشد و بعد به مرور که عادت کرد 3 وعده اصلی مشکلی ندارد ❤️
دکتر جان من تو هر وعده بهش ۳ قاشق مرباخوری میدم ،یعنی این برنامه ای هست که بهداشت بهم داده که ۴ وعده هر وعده ۳ قاشق مرباخوری بهش غذا بدم ،که من ۳ وعده بهش میدم یعنی بازم زیاده؟؟؟؟
عزیزم بنابراین بدهید زیاد نیست خیالتان راحت 💗
پس ۳ وعده هر وعده ۳ قاشق مرباخوری کفایت میکنه براش؟؟
بله و. قاشق قاشق زیاد کنید