Ooma
پرسش (1402/06/17):

کی سایت ثبت نام خودرو باز میشه گفته بودن شهریور اما خبری نیست

واقعا کسی خبر نداره کی سایت باز میشه برا ثبت نام واقعا موندیم ماشین بخریم یا ن چون صد تومن باید بلوکه شه اینا مردمو ب مسخره گرفتن واقعا تو چ ملتی داریم زندگی میکنیم

سلام،جانم،والا منم منتظرم ک اعلام کنن.
ی فیلم دیدم میگفت 3هفته دیگه خداکنه بزارن
خدا کنه
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه