حیفه اگه بفروشی تا دوسال نمیتونی ثبت نام کنی
همیشه ماشین های گرون تر سودشون بیشتر
سلام گلم چند میخوای بعروشی؟
خب نمیدونم چ ماشینی بزنیم ک حوالش بیشتر باشه
درسته ک میگن طرح مادران...حتما باید گواهی نامه داشته باشن....مادرا
خوب هنوزکه اسمتون درنیومده که کسی بخاد بخره
خب میدونم میگم کدوم ماشینو بهتر میخرن
بچه ها آیا باید حساب وکالتی کنیم واینکه گواهینامه میخواد؟
من شنیدم الان برا فروش هم خیلی مانع گذاشتن. متوجه بشن باید مالیات سود فروش رو پرداخت کنین که مبلغ کمی هم نیست
اگه در بیاد نمیتونی حواله اش رو بفروشی
چون قانون گذاشتن تا یک سال حق فروش نداری
اره سری دوم حتمن باید گواهینامه داشته باشن
بلی
البته دیگه دیره تموم شده مهلت وکالتی کردن و این صوبتا
سری اولی نمیخاست ولی الان میخاد متاسفانه