سلام دکتر جان و خوشگلای اوما
یه سوال داشتم
من واسه زایمانم ک ان شاالله طبیعی هست میخوام همه طلاهامو در بیارم
ولی النگوهام در نمیان
اونایی ک تجربه دارن میشه کمک کنین بهم
ایا نیاز هست النگو در بیاد؟
هیچ جوره النگوهای من در نمیان همون موقع هم ک خریدم ب زور تو دستم رفت
باید حتما قیچی بشه
۸الا اونایی ک تجربه دارین میشه بگین با النگو راه میدن بزاییم یا ن؟؟
پرسش (1402/06/17):
در اوردن النگو از دست
3393
143
1402/06/17
سوال کننده
0
1402/06/17
سوال کننده
سر دخترم در اوردم النگوهامو ولی کلا کاری نداشتن با طلاها
سر این یکی گفتم بزار باشن حتما کاری ندارن
باز گفتم ن بزار در بیارم
رفتم در بیارم هیچ حوره در نمیاد اصلاااااااا
دستامم ورم نداره کلا من چون سایز دستم بزرگه النگو سخت تو دستم میره
سر این یکی گفتم بزار باشن حتما کاری ندارن
باز گفتم ن بزار در بیارم
رفتم در بیارم هیچ حوره در نمیاد اصلاااااااا
دستامم ورم نداره کلا من چون سایز دستم بزرگه النگو سخت تو دستم میره
0
1402/06/17
leila m
نمیدنم بخداولی من 10روزپیش سقط داشتم یکی توزایشگاه دیدم النگودستش بوداونم سقط کرده بود
3
1402/06/17
☆☆mahsa ☆☆
برا النگو گیر نمیدن ولی گوشواره و توگردنی و انگشتر ک امکان افتادنش هست میگن دربیارید
0
1402/06/17
سوال کننده
با النگو راه دادنش یعنی؟
من اصلا گیجم
اخه میگن طبیعی ربطی ب النگو و طلا نداره
اون سزارینه ک یا چسب میزنن یا قیچی میکنن
اصلا نمیدونم چرا در میارن😂
بخاطر دستگاهه یا بخاطر اینکه ندزدن
سوالمو تخصصی زدم دکتر راهنمایی کنه🤦🏻♂️
من اصلا گیجم
اخه میگن طبیعی ربطی ب النگو و طلا نداره
اون سزارینه ک یا چسب میزنن یا قیچی میکنن
اصلا نمیدونم چرا در میارن😂
بخاطر دستگاهه یا بخاطر اینکه ندزدن
سوالمو تخصصی زدم دکتر راهنمایی کنه🤦🏻♂️
2
1402/06/17
☆☆mahsa ☆☆
برا دستگاه ها میگن تو سزارین😅
0
1402/06/17
سوال کننده
اونا رو ارده در میارم
اصلا نمیبرم با خودم
گیر من النگو اااا ک هیچ جوره در نمیاد
اینقدر سفته ک ب قیچی کردنشون راصیم
ولی خب دلمم میسوزه حیفن
اصلا نمیبرم با خودم
گیر من النگو اااا ک هیچ جوره در نمیاد
اینقدر سفته ک ب قیچی کردنشون راصیم
ولی خب دلمم میسوزه حیفن
0
1402/06/17
☆☆mahsa ☆☆
ن راحت باش طبیعی گیر نمیدن
0
1402/06/17
سوال کننده
عین دخترای ۱۲ ساله شدم ک اولین زایمانشونه😬😬
0
1402/06/17
☆☆mahsa ☆☆
راحت برو بزا بیا
5
1402/06/17
☆☆mahsa ☆☆
مگه دختر ۱۲ ساله میزاد؟🤣
0
1402/06/17
سوال کننده
مرسی مهسا جان😗😗
تا الان دغدغه ام نبودا
میگفتم گور باباش گیر نمیدن
واسه ان اس تی دو هفته پیش رفتم دکتر تو بیمارستانی ک بیمارستان خودم نبود
یهو پرستاره گفت طلاهاتو در بیار واسه زایمان قیچی میکنن
من هنگ کردم
نمیدونم حالا بیمارستان با بیمارستان فرق داره ک اینجور گفت
یا واقعا در میارن
گفتم بپرسم
تا الان دغدغه ام نبودا
میگفتم گور باباش گیر نمیدن
واسه ان اس تی دو هفته پیش رفتم دکتر تو بیمارستانی ک بیمارستان خودم نبود
یهو پرستاره گفت طلاهاتو در بیار واسه زایمان قیچی میکنن
من هنگ کردم
نمیدونم حالا بیمارستان با بیمارستان فرق داره ک اینجور گفت
یا واقعا در میارن
گفتم بپرسم
1
1402/06/17
سوال کننده
۹ سالش زاییده
این ک ۱۲ سالشه😂
این ک ۱۲ سالشه😂
0
1402/06/17
leila m
عزیزم بعضی بیمارستانهاخیلی گیرمیدن چون میگن یک وقت موقع زایمان خونریزی چیزی بکنن احتیاج به اتاق عمل باشه میگن دربیارین
0
1402/06/17
سوال کننده
پس دست ب دعا میشم ک گیر ندن😶😶
0
1402/06/17
سوال کننده
یعنی هیچ بخش نامه یکسانی ندارن این بیمارستانا تکلیف روشن بشه؟
0
1402/06/17
leila m
انشاالله که به سلامتی زایمان کنی درنیار
0
1402/06/17
سوال کننده
لیلا اصلا در نمیاد😂😂😂
چ بخوام چ نخوام باید ببرمشون😂
ممنونم از دعای قشنگت
ان شاالله چهارمیه شما هم زودی بهتون بپیونده🌻
چ بخوام چ نخوام باید ببرمشون😂
ممنونم از دعای قشنگت
ان شاالله چهارمیه شما هم زودی بهتون بپیونده🌻
1
1402/06/17
محدثه S.M
عزیزم معمولا بیمارستانای خصوصی کاری ندارن به طلا،چسب میزنن روش
من خودم بیمارستانم خصوصی بود روش چسب زدن
خواهرم تو سمنان بیمارستان امیر زایمان کرد قیچی کردن
من خودم بیمارستانم خصوصی بود روش چسب زدن
خواهرم تو سمنان بیمارستان امیر زایمان کرد قیچی کردن
0
1402/06/17
سوال کننده
اخ محدثه منم سمنانم
همین امیر گفت قیچی میکنن واسه زایمان منو ترسوند
ولی من امیر نمیرم واسه زایمان
ان شاالله شفا میخوام برم اونجا
همین امیر گفت قیچی میکنن واسه زایمان منو ترسوند
ولی من امیر نمیرم واسه زایمان
ان شاالله شفا میخوام برم اونجا
0
1402/06/17
محدثه S.M
خب پس در نیار النگوهاتو،کاری ندارن خصوصیا
0
1402/06/17
سوال کننده
در نمیاد اصلا😂😂😂
میخوام بدونم دنبال النگو مدل جدید باشم یا ن
چون قیچی کنن باید ببرم عوض😂😂😂
میخوام بدونم دنبال النگو مدل جدید باشم یا ن
چون قیچی کنن باید ببرم عوض😂😂😂
0
1402/06/17
محدثه S.M
نه عزیزم کاری ندارن،میخای برو سوال کن ازشون
0
1402/06/17
سوال کننده
دیگه برم واسه سوال همونجا زایمانم میکنم دیگه چ کاریه😂
یکم تنبلم تو رفت و امد
یکم تنبلم تو رفت و امد
0
1402/06/17
محدثه S.M
زنگ بزن تنبل خان
0
1402/06/17
سوال کننده
نمیترسونن منو؟؟
مثلا بگن در بیار قیچی میکنیم
ولی در اصل کاری نداشته باشن🤔🤔
میدونی چی میگم؟؟
مثلا بگن در بیار قیچی میکنیم
ولی در اصل کاری نداشته باشن🤔🤔
میدونی چی میگم؟؟
0
1402/06/17
mom(N) 😌😌
من برا زایمانم النگوهامو چندین لایه چسب زدن
0
1402/06/17
محدثه S.M
اره میدونم،
0
1402/06/17
سوال کننده
نگار طبیعی بودی؟
0
1402/06/17
mom(N) 😌😌
گفت درشون بیار ولی من ورم داشتم در نیومدن برام چند لایه چسب زدن خودشون
0
1402/06/17
سوال کننده
پ شوهر بیاد زنگ میزنم
شارژ ندارم😂
شارژ ندارم😂
0
1402/06/17
mom(N) 😌😌
نه سزارین ولی خاهرمم که طبیعی اورد چسب زدن براش
0
1402/06/17
سوال کننده
👌🏻این خوبه
0
1402/06/17
سوال کننده
وسط درد زایمان درد دست اضافه نکنن بهش ک قاطی میکنم
0
1402/06/17
mom(N) 😌😌
اصن اجبار نیس دراری من حتی گوشواره هامم در نیوردم
0
1402/06/17
سوال کننده
تو دیگه خیلی لارج رفتی😂
من از ترس افتادنشونم ک شده در میارم همه چو
من از ترس افتادنشونم ک شده در میارم همه چو
0
1402/06/17
mom(N) 😌😌
فقط گردنبندمو دروردم گفتن کسی از گردنت نکشه
0
1402/06/17
mom(N) 😌😌
😂😂یهو رفتم کیسم پاره شد یادم رفت درارم
0
1402/06/17
سوال کننده
اونم میزاشتی باشه😑
0
1402/06/17
gandom
عزیزم من سز شدم کاری ب طلا نداشتن فقط گوشواره و گردنی و انگشتر النگو کاری نداشتن
1
1402/06/17
سوال کننده
😂😂😂
ماکه کیسه ابمون پاره بشه تازه میریم حموم مراسم پشم زنون
ماکه کیسه ابمون پاره بشه تازه میریم حموم مراسم پشم زنون
0
1402/06/17
mom(N) 😌😌
نه اونو ترسیدم😂
0
1402/06/17
سوال کننده
ممنونم گندم جان🌻🌻
0
1402/06/17
محدثه S.M
منم کیسه ابم پاره شد رفتم حموم اونجامو ترو تمیز کردم😂😂😂بعد رفتم بیمارستان
0
1402/06/17
mom(N) 😌😌
😂خوب من سزارین بودم ترسیده بودم یهوبچه بیاد اگه خیلی باز میشد سزارینم نمیکردن
0
1402/06/17
سوال کننده
😂😂
0
1402/06/17
سوال کننده
اصلشم همینه😂
0
1402/06/17
gandom
فدات گلم
ایشالله بسلامتی زایمان کنی❤
ایشالله بسلامتی زایمان کنی❤
0
1402/06/17
سوال کننده
با بدنی پر مو دوییییدی😂
0
1402/06/17
mom(N) 😌😌
من خداروشکر هرروز این کارپ میکردم صافو صوف بودم رفتم🤣
0
1402/06/17
سوال کننده
قربونت
ان شاالله💐💐
ان شاالله💐💐
0
1402/06/17
gandom
❤
0
1402/06/17
mom(N) 😌😌
وای نه اصلا من هرروژ حموم بودم و شیو میکردم
0
1402/06/17
سوال کننده
لامصب میزاشتی در بیان سرشون بیاد بیرون سلام کنن بعد میزدی
هر روززززززز
هر روززززززز
0
1402/06/17
mom(N) 😌😌
😂😂عادت دارم الان لیزرم که میرم هرروز این کارمه
0
1402/06/17
محدثه S.M
دهنت😂😂
0
1402/06/17
سوال کننده
ترک عادت موجب مرض است
قال نفس
قال نفس
1
1402/06/17
mom(N) 😌😌
😂😂حرفت حق بود
0
1402/06/17
سوال کننده
والا
هر روز میره رو پوست ک تیغ میزنه میاد
چمنم باشه دو روز وقت میخواد واسه اینکه تصمیم بگیره بیاد بیرون یا نیاد
هر روز میره رو پوست ک تیغ میزنه میاد
چمنم باشه دو روز وقت میخواد واسه اینکه تصمیم بگیره بیاد بیرون یا نیاد
0
1402/06/17
محدثه S.M
😄😄😄
0
1402/06/17
سوال کننده
حالا من هر روز خط کش میزارم
زیر ۵ سانت محلشونم نمیدم😂
زیر ۵ سانت محلشونم نمیدم😂
0
1402/06/17
mom(N) 😌😌
🤣🤣نمیخورنت خارش نمیگیری
0
1402/06/17
سوال کننده
زندگیه مسالمت امیزیو در کنار هم داریم😂
0
1402/06/17
سوال کننده
ولی جدا از شوخی چون پودر میزنم باید بلند بشه یکم
مجبورم هفته ای یکبار یا دو هفته یکبار بزنم
بستگی ب کودشون داره خوب باشه یا ن زود بیارن یا ن😂
مجبورم هفته ای یکبار یا دو هفته یکبار بزنم
بستگی ب کودشون داره خوب باشه یا ن زود بیارن یا ن😂
0
1402/06/17
mom(N) 😌😌
😂دوستان خوبی برا هم هستید
0
1402/06/17
mom(N) 😌😌
پودر که خیلی زمان نیازه
0
1402/06/17
شهبانو mmm
برا طبیعی کاری ندارن برا سزارین و بیهوشی هست که چسب میزنن وقتی بگی درنمیاد
0
1402/06/17
nafas shiramin
بیمارستانی که من رفتم برا زایمان یه خانومه النگو بود دستش در نمیومد النگوهاشو بریدن در اوردن البته خانومه سزارینی بود میگفتن تو اتاق عمل نمیشه
0
1402/06/17
حسنا ❤️
برای زایمان طبیعی نیازی نیست دربیاری
0
1402/06/17
سوال کننده
👌🏻👌🏻
مثل من و تو😂
مثل من و تو😂
0
1402/06/17
سوال کننده
ن خیلی
در حدی ک یه سلامی کنه حله
در حدی ک یه سلامی کنه حله
0
1402/06/17
سوال کننده
ممنونن عزیزم🌺
0
1402/06/17
سوال کننده
ممنونم نفس جان
0
1402/06/17
سوال کننده
مرسی قشنگم🌻
0
1402/06/17
Maryam pormehr
منم زایمان طبیعی بودم
ولی فقط گوشواره و پلاک زنجیرمو دراوردم
با النگوهام کاری نداشن
ولی فقط گوشواره و پلاک زنجیرمو دراوردم
با النگوهام کاری نداشن
0
1402/06/17
فهیمه N
سلام
برای طبیعی فکر نمیکنم کاری داشته باشن
ولی اگه یک درصد ب سزارین بکشی باید در بیاری
من چند روز پیش عمل داشتم اول چسب زدن برام ولی در اتاق عمل گفتن نه باید در بیاره قیچی کردیم
برای طبیعی فکر نمیکنم کاری داشته باشن
ولی اگه یک درصد ب سزارین بکشی باید در بیاری
من چند روز پیش عمل داشتم اول چسب زدن برام ولی در اتاق عمل گفتن نه باید در بیاره قیچی کردیم
0
1402/06/17
mahoor .
سلام النگو مشکلی نداره عزیزم
منم با النگو زاییدم😂 هر دو تا زایمانم رو
چون به هیچ عنوان در نمیاد از دستم
گیر هم ندادن بیمارستان
فقط گوشواره و گردنبند و دستبند رو در بیار
منم با النگو زاییدم😂 هر دو تا زایمانم رو
چون به هیچ عنوان در نمیاد از دستم
گیر هم ندادن بیمارستان
فقط گوشواره و گردنبند و دستبند رو در بیار
0
1402/06/17
شهبانو mmm
منکه دوبار سز شدم النگوهامو چسب زدم البته بیمارستان خصوصی شاید گیر ندن اینطور بوده
0
1402/06/17
mahoor .
وای چه بد که قیچی میکنن واس عمل😑
0
1402/06/17
mahoor .
هر روز پوست داغون میشه با ژیلت که🤣
من چند باری تو بارداری مجبور شدم ژیلت بزنم
پوستم کلا بهم ریخت جوش زد و ...
از خارش بعدش ک نگم 🤐
من چند باری تو بارداری مجبور شدم ژیلت بزنم
پوستم کلا بهم ریخت جوش زد و ...
از خارش بعدش ک نگم 🤐
0
1402/06/17
neda 🌹
من برا بچه اول النگوهام در نمیومدن. گفتن مورد ندارم.سر این.یکی همون اول بارداری با جوراب پارازین و مایع ظرفشویی درشون آوردم.
0
1402/06/17
دریا ....
آخییی ایشالا ب سلامتی زایمان کنی :) 😍🙂
0
1402/06/17
نازنین بانو
نفس جان،سلام به روی ماهت.
من تو بلوک زایمان بودم تا نوبتم بشه یه نفر اونجا بود که دقیقا فقط نتونست النگوهاشو در بیاره و براش دور النگوشو بستن.نمیدونم با چه ولی خودشون راه حل دارن عزیزم. نگرانش نباش
من تو بلوک زایمان بودم تا نوبتم بشه یه نفر اونجا بود که دقیقا فقط نتونست النگوهاشو در بیاره و براش دور النگوشو بستن.نمیدونم با چه ولی خودشون راه حل دارن عزیزم. نگرانش نباش
0
1402/06/17
nazi ❄️
راحت باش گلم من یه تکپوش داشتم تنها راحتی ک از دستم در میومد این بود ک قیچی کنم یا دستمو قطع کنم ولی من نکردم با همون تکپوش هم سقط کردم هم زایمان کردم
ولی گوشواره و انگشتر و حلقه و گردنبند که در آوردنشان راحته بهتره در بیاری با خیال راحت بری زایمان کنی
ولی گوشواره و انگشتر و حلقه و گردنبند که در آوردنشان راحته بهتره در بیاری با خیال راحت بری زایمان کنی
0
1402/06/17
Fatemeh you
چه طبیعی چه سزارین چسب میزنن النگو رو
0
1402/06/17
خانم گل .
من ک سزارین بودم تا وقتی ک تو اتاق عمل بودم هیچی رو النگوهام نزدن
وقتی هم ک ب هوش اومدم بازم هیچی رو النگوهام نبود
تو ک طبیعی هستی چرا میخوای دربیاری؟
فک نکنم لازم باشه
وقتی هم ک ب هوش اومدم بازم هیچی رو النگوهام نبود
تو ک طبیعی هستی چرا میخوای دربیاری؟
فک نکنم لازم باشه
0
1402/06/17
یاسمن ✨️
من اول میخواستم طبیعی دنیا بیارم ولی نشد سزارین شدم ولی خب برای هردو کاری به النگوم نداشتن فقط یه کش سیاه پهن بستن روی النگوهام...
0
1402/06/17
فهیمه N
خیلی بد
گفت لاپاراسکوپی خطرناکه برق داره
طلا دستت باشه میسوزونه پوستت و
گفت لاپاراسکوپی خطرناکه برق داره
طلا دستت باشه میسوزونه پوستت و
0
1402/06/17
مامان جوجه رنگی ها 👫 👫
وقتی در نمیاد نیاز نیست.برای طبیعی کمشگل نداره.اما برای سزارین چسب و باند میپیچن ک یوقت خدای نکرده دستگاه شوک لازم شد دست با طلا نسوزه.نیاز نیست در بیاری یا قیچی کنی
1
1402/06/17
هستی 1375
عزیزم منم طلا داشتم دوتا دستام ، کسی نگفت دربیار یا نیار . فقط موقع ورود به اتاق عمل روشون چسب زدن . هیچی نگفتن مثلا چرا طلاداری چرا از قبل درنیاوردی ...
0
1402/06/17
مریم مامان جوجه ها ♥️🥰
سلام عزیزم خواهرم با ۱۲ تا رفت واسه طبیعی که منجر به سزارین اورژانسی شد
قیچی نکردن،
فقط گوشواره و گردنبند و انگشتر و این چیزا رو میگن دربیاری
قیچی نکردن،
فقط گوشواره و گردنبند و انگشتر و این چیزا رو میگن دربیاری
0
1402/06/17
kok_mi
منم سر محسن النگو داشتم واسم چسب کاری کردن نشد در بیارمشون
0
1402/06/17
Hana Hana
من خصوصی بودم چسب زدن
چیزی هم نگفتن
چیزی هم نگفتن
0
1402/06/17
رقیه ع.س
منم سزارین بودم ولی النگوهامو چسب زدن
0
1402/06/17
😍Sheyda_mom+3 ❤️
منکه النگو دستم بود چندتا تک دست برام دورش چسپ و دستکش اوردن دورش اصلانم گیر ندادن،برا زنداداشمم همینجور
0
1402/06/17
سوال کننده
ممنونم مریم جان
0
1402/06/17
سوال کننده
ان شاالله ک اونجاها نرسه😂
مرسی عزیزم
مرسی عزیزم
0
1402/06/17
سوال کننده
مرسی مونا جون
تو همون مونایی یا همون مونا تویی!!!
یعنی چی😂
تو همون مونایی یا همون مونا تویی!!!
یعنی چی😂
0
1402/06/17
سوال کننده
ممنون شهربانو جان💐
0
1402/06/17
سوال کننده
من ک نمیزنم😁
من میزارم ب زندگیه عادیشون ادامه بدن😂
قرار بود نباشن خدا نمیزاشتشون😂😂😂
حتما باید باسن دیگه
من میزارم ب زندگیه عادیشون ادامه بدن😂
قرار بود نباشن خدا نمیزاشتشون😂😂😂
حتما باید باسن دیگه
0
1402/06/17
سوال کننده
باسن 🤦🏻♂️🤦🏻♂️🤦🏻♂️
باشن
باشن
1
1402/06/17
سوال کننده
ممنوتن ندا جان🌺
0
1402/06/17
سوال کننده
stk: |~|11|~|106_col
0
1402/06/17
سوال کننده
سلام نازنین جون
اره راه حلشون قیچیه😭😭
ولی با توضیحات دوستان بعید میدونم اینکارو کنن
فقط همون بیمارستان مزخرف میخواست دهن منو مشعول کنه😐😐😐
اره راه حلشون قیچیه😭😭
ولی با توضیحات دوستان بعید میدونم اینکارو کنن
فقط همون بیمارستان مزخرف میخواست دهن منو مشعول کنه😐😐😐
0
1402/06/17
rahil 😊
عزیزم چسب میزنن
حالا من سر زایمان درآوردم
ولی دوتا عمل داشتم النگوهام درنیومد
برای هردو چسب محکم زدن
تو فرمم پر کردن برام تعداد النگوهارو
بعد اینکه مرخص شدم بازم یه نامه دادن برای تعداد طلاها
حالا من سر زایمان درآوردم
ولی دوتا عمل داشتم النگوهام درنیومد
برای هردو چسب محکم زدن
تو فرمم پر کردن برام تعداد النگوهارو
بعد اینکه مرخص شدم بازم یه نامه دادن برای تعداد طلاها
0
1402/06/17
سوال کننده
باشه گلم
اره مالع منم تک پوش توشه اون ک اصلا در نمیاد
قیچیم نمیشه
دستمو قطع میکنن 😂
اره مالع منم تک پوش توشه اون ک اصلا در نمیاد
قیچیم نمیشه
دستمو قطع میکنن 😂
0
1402/06/17
سوال کننده
ممنون فاطمه جان💐
0
1402/06/17
سوال کننده
سلام فاطمه جان
میگم ک من اصلا مهم نبود واسم گفتم نیاز نیست
یکی دو هفته پیش رفتم واسه ان اس تی یهو پرستاره برگشت گفت در بیار النگوها و طلاهاتو وگرن قیچی میکنن
من گفتم من زایمانم طبیعیه
گفت فرقی نداره اینجا قیچی میکنن
گفتم مطمئنی؟
گفت دیگه خود دانی😑
کلا بیمارستان ... بود
خاک توش
میگم ک من اصلا مهم نبود واسم گفتم نیاز نیست
یکی دو هفته پیش رفتم واسه ان اس تی یهو پرستاره برگشت گفت در بیار النگوها و طلاهاتو وگرن قیچی میکنن
من گفتم من زایمانم طبیعیه
گفت فرقی نداره اینجا قیچی میکنن
گفتم مطمئنی؟
گفت دیگه خود دانی😑
کلا بیمارستان ... بود
خاک توش
0
1402/06/17
سوال کننده
☝🏻
0
1402/06/17
سوال کننده
خداروشکر مممونم عزیز دل🌺
0
1402/06/17
سوال کننده
ان شاالله ک همون طبیعی بشه و تموم بشه بره🤣
ممنونم عزیزم
ممنونم عزیزم
0
1402/06/17
سوال کننده
ممنونم هستی جان💐
0
1402/06/17
سوال کننده
گفتم اللن میگی با ۱۲ تا رفت با ۱۰ تا برگشت😂
اسپند دود کن واسه ابجیت
مرسی گلم🌻
اسپند دود کن واسه ابجیت
مرسی گلم🌻
0
1402/06/17
سوال کننده
😍۲۷ بارداریت مبارک باشه کوثر جان
قربون محسن خوشگلم بشم من😍
ممنونم ازت🌺
قربون محسن خوشگلم بشم من😍
ممنونم ازت🌺
0
1402/06/17
سوال کننده
مرسی عزیزم
0
1402/06/17
سوال کننده
🌺🌺✋🏻ممنونم ازت
0
1402/06/17
سوال کننده
ممنونم شیدا جان
0
1402/06/17
سوال کننده
ممنونم راحیل جان🌺🌺
0
1402/06/17
فاطمه ..... ......
عزیزم سزارین گیر میدن
اونم واسه بیهوشی
چون امکان داره تو اتاق عمل ازت بدزدن اونایی ک کار میکنن اونجا
اونم واسه بیهوشی
چون امکان داره تو اتاق عمل ازت بدزدن اونایی ک کار میکنن اونجا
0
1402/06/17
kok_mi
قربونت بشم عزیزکم مرسی ازت
ان شاالله ب سلامتی فارغ شی جیگرم🫂❤️
ان شاالله ب سلامتی فارغ شی جیگرم🫂❤️
0
1402/06/17
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون مامان جان
برای زایمان طبیعی معمولا نیازی نیست نگران نباشید البته که هر بیمارستان با دیگری متفاوت است خصوصا که پروسه زایمان قابل پیش بینی نبوده و. ممکن است نیازمند اتاق عمل شوید بنابراین از بیمارستان خود جویا شوید ❤️
برای زایمان طبیعی معمولا نیازی نیست نگران نباشید البته که هر بیمارستان با دیگری متفاوت است خصوصا که پروسه زایمان قابل پیش بینی نبوده و. ممکن است نیازمند اتاق عمل شوید بنابراین از بیمارستان خود جویا شوید ❤️
0
1402/06/18
sama a.b
عزیزم من سز بودم چسب زدن
کلا همه عمل هایی ک تا الان داشتم چسب زدن
کلا همه عمل هایی ک تا الان داشتم چسب زدن
0
1402/06/18
mahsa ♥️
من ک همون اول باردار شدم النگو و انگشتر ودراوردم کسبک باشم..خیلی اذیتمه کلا طلا ب دستم باشه
0
1402/06/18
fereshte karimi
نه عزیزم اتاق زایمان روش چسب میزنه نگران نباش
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- خانما بیایین کارتون دارم
- النگوی صفر نوزادی، تاچندماهگی یاچندسالگی دست بچه میشه؟
- وای خانوما یه النگو داشتم شکسته بود، از صبح همه جارو گشتم پیداش نمیکنم😭
- خانومایی ک دستبند النگویی دارید میشه یلحظه بیایید
- خانوما بیاین نظر بدین میخوام النگوهامو عوض کنم 😍
- قیچی کردن النگوها موقع سزارین
- طریقه ی درآوردن النگو ازدستم
- سلام غزل جان اگه ممکنه خواب منو تعبیر کن همین الان بود
- خانما بین این دو مدل النگو کدوم قشنگه لایک کنید
- کسی میتونه این گرم طلارو برام حساب کنه؟؟💢💢




