سلام خوبین دستم ورم کرده نمیتونم النگومو در بیارم...هرکاری کردم درنیومد..ب نظرتون طلافروشیا میتونن دربیارن؟؟
0
1401/10/17
zeynab f
اره قیچی میکنن....ولی خودت یه نایلون فریزر دستت کن یه سرش که بسته است رو برش بزن بعد مایع ظرفشویی بزن رو النگوت تکون تکون دربیار
0
1401/10/17
سوال کننده
درنیومد
0
1401/10/17
سوال کننده
ن نمیخام قیچی بشه
0
1401/10/17
سوال کننده
همه کارکردم
0
1401/10/17
سوال کننده
ولی درنیومد
0
1401/10/17
Maryam pormehr
من یدونه تکپوش به چه پهنی داشتم میخاستم دربیارم
دستمو با روغن مابع چرب کردم بعد ریکا زدم بعدش نایلون انداختم رودستم و قشنگ تحمل کردم دراومد
دستمو با روغن مابع چرب کردم بعد ریکا زدم بعدش نایلون انداختم رودستم و قشنگ تحمل کردم دراومد
1
1401/10/17
Maryam pormehr
فک کن من سایز دستم یک بود تکپوشو خریده بودم
بعد چاق شده بودم دستم شده بود ۲
بعد چاق شده بودم دستم شده بود ۲
7
1401/10/17
فاطما نظرکرده
عزیزم من بعد از زایمانم میخواستم النگو دستم کنن به هیچ وجه نمیرفت چون هنوز ورم داشتم.شوهرم دستمو کامل با چسب پهن پیچ داد انقد محکم دور تا دور دستمو پیچید بعد النگو راحت رفت دسم خیلییی راحت.
توام همینکارو کن
توام همینکارو کن
0
1401/10/17
سوال کننده
آره مال منم ی تکپوش دوتا النگو...دست چپم النگوهارو راحت درآوردم حالا ازدست راستم درنمیاد
1
1401/10/17
❤mahur❤ ❤mahak❤
دستتو چرب کن نایلون دستت کن بعد یه جوراب پاریزین رو نایلون بپوش بعد مایع بریز
1
1401/10/17
Maryam pormehr
حالا این کاری که میگمو انجام بده ببین میشه هم ریکا بزتی هم روغن
0
1401/10/17
❤mahur❤ ❤mahak❤
اره چسب پهنم خوبع قبل نایلون چسب پهن بزن
0
1401/10/17
سوال کننده
منم چسبو زدم اما هم دستم کبود شد هم درد گرفت تحمل نکردم
0
1401/10/17
❤mahur❤ ❤mahak❤
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣وای من ده مورد روهم گفتم استفاده کن
2
1401/10/17
فاطما نظرکرده
چسب خیلی راحته بعد رو چسب روغن بمال راحت النگو در میاد
0
1401/10/17
سوال کننده
فکنم چون از دیشب هی دستکاری کردم وزنش بیشترشده
0
1401/10/17
سوال کننده
آن شااله
0
1401/10/17
سوال کننده
دوباره امتحان میکنم
0
1401/10/17
فاطما نظرکرده
به نطر من این خیلی جوابه یکم تحمل کنی.دست منم خون جمش شدهبود رو انگشتام اما بعد دو دقیقه چسبو کندم خوب شد.
0
1401/10/17
فاطما نظرکرده
یکم دستکاری نکن چون تحریک بشه هی بیشتر ورم میکنه
1
1401/10/17
سوال کننده
آن شاالله دربیاد
2
1401/10/17
سوال کننده
آره فکنم دوباره شب امتحان کنم بهتره...وزنش خوابیده
0
1401/10/17
زینب محمودی
سلام عزیزم برا من تک پوش پهنا اما خیلی ظریف بود رفتم طلا فروشی که بفروشمش همونجا ژل پلاستیک کرد دستم ژل زد بهش سریع در اومد
1
1401/10/17
زینب محمودی
پلاستیک کرد دستم بعد ژل زد درش اورد
2
1401/10/17
فرزانه مامان شازده والا
دوسه روز صبر کن ورمت بخوابه
الان چون نبار تلاش کردی دستت بدتر متورم شده
الان چون نبار تلاش کردی دستت بدتر متورم شده
0
1401/10/17
🆔Faaati .H🆔
عکس بفرست ببینیم خیلی باد داری؟
0
1401/10/17
🆔Faaati .H🆔
منم هفت ماهم بودم درآوردم النگو هامو دقیقا با همین روش دستتو با چسب پهن خوب ببند بعد با نایلون یا جوراب زنونه با مایع ظرفشویی دربیار
2
1401/10/17
🥰 فاطمه 🥰
الان نمیشه در بیاری چون ورم کرده دستت
یکم صبر کن ورمش بخوابه
بعدش با جوراب مشکی هستن مامانا میپوشن با اونا راحت در میاد
یکم صبر کن ورمش بخوابه
بعدش با جوراب مشکی هستن مامانا میپوشن با اونا راحت در میاد
0
1401/10/17
hadise a
حالا خاستی دراری زور نزنی خوب نیس
0
1401/10/17
سوال کننده
خداروشکر
0
1401/10/17
سوال کننده
آره فرزانه جان ولی باورت نمیشه اصلا طاقت ندارم
0
1401/10/17
سوال کننده
آره خیلی
0
1401/10/17
سوال کننده

0
1401/10/17
سوال کننده
آره میدونی اشتباه من این بود اولش بدون هیچی میخواستم دربیارم چون دست چپم راحته فک کردم دست راستمم راحت درمیاد اونقدر دست کاری کردم هم استخوانش درد میکنه هم ورم کرده
0
1401/10/17
سوال کننده
آخه میگن بعدها دستت ورم کنه دیگ درنمیاد
1
1401/10/17
hadise a
حالا خیلی فشار دادی دستت بیشتر ورم کرده بذار تو آب سرد یکمی ورمش بخوابه بعد با این روشا بگو یکی برات فشار بده خوت فشار تده
0
1401/10/18
سوال کننده
آره عزیزم
0
1401/10/18
لیلی .
برو طلافروشیا اونا بلدن چطور دربیارن
0
1401/10/18
سوال کننده
بدون قیچی کردن درمیارن؟؟
0
1401/10/18
لیلی .
اره
0
1401/10/18
لیلی .
منم یبار النگو تو دستم گیر کرده بود رفتم خیلی سریع درشون اوردن
0
1401/10/18
لیلی .
قشنگ بلدن چیکارکنن
0
1401/10/18
سوال کننده
خداروشکر
0
1401/10/18
سوال کننده
آخ مال من افتضاح ورم کرده
0
1401/10/18
سوال کننده
میسوزه
0
1401/10/18
سوال کننده
باچی درمیارم
0
1401/10/18
سوال کننده
ن
0
1401/10/18
سلین حسینی
ارکیده جان برو طلا فروشی
بگو اینو برام قیچی کن بعدش میخوام جوش بزنی برام
بگو اینو برام قیچی کن بعدش میخوام جوش بزنی برام
0
1401/10/18
سلین حسینی
من زنداداشم شاید ۱۰ تا النگو داشت که دیگه تو دستش کوچیک شده بود اینم میخواست بره عمل رفت یه طلا فروشی آشنا براش قیچی کرد خودشم جوش داده بود الانم چند ماهه دستشه هیچ مشکلی هم نداره
0
1401/10/18
سوال کننده
ممنون سلین جان پرسیدم برای جوش دادن النگوهام گفت جنس النگوهات جای جوش دانش میمونه
0
1401/10/18
سوال کننده
حالا باز فردا میخام برم گفتم یخورده وزنش بخوابه
0
1401/10/18
سوال کننده
ممنون از راهنماییت عشقم
1
1401/10/18
سلین حسینی
خواهش میکنم عزیزم
انشالله بعدش به دلخوشی استفاده کنی😍😍
انشالله بعدش به دلخوشی استفاده کنی😍😍
0
1401/10/18
سوال کننده
ممنون عزیزم
0
1401/10/18
سوال کننده
سلین جان بعد هزینه این گرفته بود؟؟؟برای جوش دادن النگو
0
1401/10/18
Samir
من سه سال پیش النگوم شکست جوشش داده پنجاه تومن گرفت
0
1401/10/18
سوال کننده
اوه چ زیاد
0
1401/10/18
سوال کننده
پس ببین الان چقدشده
0
1401/10/18
hadise a
من ی زنجیرم ی نقطه جوش داد گف 60 اما 50 گرف
0
1401/10/18
سوال کننده
رفتم طلافروشی نتونس دربیاره
1
1401/10/18
A. A
اگه اذیت نمیشی بذار بمونه خواهر من اول بارداریش دید نمیتونه در بیاره رفت برش داد بعد پشیمون شد گفت لااقل اخرا این کارو میکردم . فک کنم اتاق عمل هم چسب میزنن اگه النگو داشته باشی
0
1401/10/18
سوال کننده
آره گلم
0
1401/10/18
سوال کننده
آخه دستم پره
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- خانما بیایین کارتون دارم
- النگوی صفر نوزادی، تاچندماهگی یاچندسالگی دست بچه میشه؟
- وای خانوما یه النگو داشتم شکسته بود، از صبح همه جارو گشتم پیداش نمیکنم😭
- خانومایی ک دستبند النگویی دارید میشه یلحظه بیایید
- خانوما بیاین نظر بدین میخوام النگوهامو عوض کنم 😍
- قیچی کردن النگوها موقع سزارین
- سلام غزل جان اگه ممکنه خواب منو تعبیر کن همین الان بود
- خانما بین این دو مدل النگو کدوم قشنگه لایک کنید
- کسی میتونه این گرم طلارو برام حساب کنه؟؟💢💢
- کم پشتی مو نوزاد ۹ ماهه



966

