سلام خانمایی ک دختر دارن یا سردرمیارن النگو آینهای شماره صفر نوزادی،تا چند ماهگی یاچندسالگی دستش میشه؟هم حالته تپل رو درنظربگیرین هم لاغرومعمولی
پرسش (1400/02/16):
النگوی صفر نوزادی، تاچندماهگی یاچندسالگی دست بچه میشه؟
473
22
1400/02/16
سوال کننده
0
1400/02/16
سوال کننده
چندتا النگو و انگشتر دیدم، میخام بخرم نگه دارم
اگه دختر شد میندازم دستش😍😍😍😍😍
اگه هم پسر شد عوضش میکنم
اگه دختر شد میندازم دستش😍😍😍😍😍
اگه هم پسر شد عوضش میکنم
0
1400/02/16
yasi
خودت فکر کن بچه بزرگ میشه هی تپل تر میشه فکر نکنم جز چندماه اول بتونی استفاده کنی
0
1400/02/16
سوال کننده
ینی شماره چند بخرم
0
1400/02/16
roz ♥️
شماره ۲ بچگونه
0
1400/02/16
لعیا gh
الهی عزیزم شماره ی۱یا۲بچگانه بخر
0
1400/02/16
لعیا gh
چندتاجنین میخوای انتقال بدی ثمین جون؟
1
1400/02/16
پریا 🤱🧿
تا پنج شیش ماهگی نمیشه النگو انداخت از دستای اوچولوش میوفته 😍
0
1400/02/16
خدایا شکرت . . .
النگو خوب نیست الان بگیری چون زود کوچیک میشه
پلاک زنجیر بگیر
دستبند زنجیر مانند بگیر که بتونی سایزشو تغییر بدی
پلاک زنجیر بگیر
دستبند زنجیر مانند بگیر که بتونی سایزشو تغییر بدی
0
1400/02/16
پریا 🤱🧿
آره منم یا پلاک زنجیر میخرم یا دستبندو انگشتر چسبیده بهم
0
1400/02/16
لعیا gh
ای وای خداجون😍😍چه قشنگه
0
1400/02/16
nazgol solo
بهترین کار میکنی .اگه پول داری طلا بخر به امید خدا بچه دار که شدی میتونی ببری عوض کنی جدید بگیری براش .ما برای برادر زاده ام شماره یک خریدیم یک سالگی انداخت دستش
0
1400/02/16
nargesi 👨👩👧
ثمین بستگی داره ب تپل یا لاغر بودن بچت
0
1400/02/16
nargesi 👨👩👧
من دخترم سه تا النگو داره ک سایزش گفت تا ۲ سالگی هست ولی دخترم چاقه الان براش تنگ تنگ شده
امروز فرداس ک از تو دستش باید با قیچی بچینم🤣
امروز فرداس ک از تو دستش باید با قیچی بچینم🤣
0
1400/02/16
سوال کننده
نمیدونم چندتا انتقال بدن
0
1400/02/16
سوال کننده
پس شماره یک یا دو میخرم
1
1400/02/16
سوال کننده
پلاک زنجیرو ک خریدم
ونیکاد خریدم، ک طرف دیگش هم الله نوشته😍
ونیکاد خریدم، ک طرف دیگش هم الله نوشته😍
0
1400/02/16
سوال کننده
جدی؟؟؟
خب صفر بخرم نمیوفته دیگه
خب صفر بخرم نمیوفته دیگه
0
1400/02/16
الهام. مامان سما
انشاءالله از دو جنسش برات بگیره یه دخمل یه پسمل .. برای خودت بخر دختر بود یکم بزرگ شد برو عوض کن
1
1400/02/16
سوال کننده
درحدی ک برا خودم بخرم پول ندارم😁
انشالله
انشالله
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- خانما بیایین کارتون دارم
- وای خانوما یه النگو داشتم شکسته بود، از صبح همه جارو گشتم پیداش نمیکنم😭
- خانومایی ک دستبند النگویی دارید میشه یلحظه بیایید
- خانوما بیاین نظر بدین میخوام النگوهامو عوض کنم 😍
- قیچی کردن النگوها موقع سزارین
- طریقه ی درآوردن النگو ازدستم
- سلام غزل جان اگه ممکنه خواب منو تعبیر کن همین الان بود
- خانما بین این دو مدل النگو کدوم قشنگه لایک کنید
- کسی میتونه این گرم طلارو برام حساب کنه؟؟💢💢
- کم پشتی مو نوزاد ۹ ماهه




