سلام دخترم اصلا سینه منو نگرفت الان خدود ۵۰ روزش هست من هی میدوشیدم و بهش سیر میدادم البته شیر خشک بیومیل ۱ هم میدادم تا چند روز پیش که دیگه نتونستم بدوشم .اللن چند روزی این کار تکردم
.الان بخوام بعد چند روز دوباره ب دخترم از شیر خودم بدم ایا خراب شده یا نمیتونم اخه زن عموم اومد میگه چند روز شیرتو ندوشیدی یا ندلدی بهش تو سینه ات مونده الان ترش و ب درد نمیخوره نده دخترت مریض میشه من موندم چیکار کنم.بدم یا ندم عذاب وجدان گرفتم😔
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



675
1402/06/16








